Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#75743
Anders vergeet ik het weer te plaatsen, bij deze:
(minimale waardes ivm Euro 95 benzine)

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Edgecrusher
#75745
Nette waarden, wel even je onderschrift aanpassen dan naar gemeten waarden...rest is speculatie.
Gebruikersavatar
door Mister_K
#75746
Patje, waar heb jij hem laten chippen? Hoor hier veel positiefs over *** maar voor ons is dat wel heel ver rijden...
Gebruikersavatar
door patje007
#75748
Mister_K schreef:Patje, waar heb jij hem laten chippen? Hoor hier veel positiefs over *** maar voor ons is dat wel heel ver rijden...
geen idee , was al bij de vorige eigenaar gebeurt (was een verkoper bij Audi Turnhout) , probeer anders eens een Belgische tuner , hoor er veel goed over .
Gebruikersavatar
door denders
#77472
Gisteren prima temperatuur en maar eens m'n mooie dame haar inmiddels grijzige & wazige Uni-winterkleed afgenomen d.m.v. een snel, heerlijk naar "amarenen op siroop" ruikend foambeurtje. Een trouwe vriendin mag best eens in de watten gelegd worden en schamen doet ze zich allang niet meer bij me.. :wink:

Oke, haar hakken (-en sloffen) wel tussendoor eens goed gereinigd in de winter natuurlijk maar dat is profijt voor beide!

Stofzuiger gelijk door het interieur gehaald maar dat was allemaal zo gebeurd ondanks een aantal maanden.
Ze staat nu nog STEEDS goed in de was valt me op na mijn machinale-detailverhaal. Je kunt het echt merken aan de simpele wasbeurten die steeds maar nodig zijn!
(mag ook wel, je koopt al die prijzige, gerenomeerde goedjes niet voor niks)

Er is in de tussentijd wel 1 defecte bobine voorgekomen en na checken van de vonken bleek dat bobine nummer 2 met langdurig verlof was gegaan zonder tegenbericht!
Prijs originele bij de dealer viel reuze mee en heb ik tenminste gelijk de juiste + op voorraad dus gelijk volgende dag opgehaald bij Audi Spijkenisse en sindsdien loopt 't allang weer zo regelmatig als vanouds.


(Plaatje van haar heupen: weer 't vrouwtje :roll: )
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Edgecrusher
#77477
@patje en denders, wel opgevallen dat bij jullie rollerbank sessies er exact hetzelfde vermogen is gemeten aan de wielen? En patje iets meer koppel.
Ik snap alleen niet waarom de correctie bij denders zo hoog is.
Lijkt me wel een erg hoog aandrijfverlies.
Gebruikersavatar
door denders
#77479
@Edgecrusher:

Ben het met je eens, snapte ook niet echt alles i.v.m. "temperatuursverschil blabla" kan ik me nog herinneren en was dat volgens mij ook wel te enthousiast ingesteld met de correctie begreep ik van Ronald?
Persoonlijk voelt het ook niet als 208 PK aangezien ik een auto heb gehad met 211pk en zo 300Nm's. en daarnaast een auto met 150pk beide ongeblazen dan.

Op Euro98 merk je dan ook nog eens een redelijke vermogensstijging/reaktie van de TT dus ik denk dat dat je heus het verlies van "Patje" mag toepassen, maar het was een lange dag & rit dus precies weet ik het allemaal niet meer.

De cijfers maken mij ook niet zoveel meer uit eerlijk gezegd, de combi voor mij persoonlijk, is nu echt rap zat!
Wereld van verschil met wat het was en dat was de hele opzet, om van de 150pk/Nm's af te komen want dat was echt te weinig voor het gewicht van de auto zonder drastische aanpassingen & de K03s die in mijn modeljaar zit.

"Tuning" is nu iig. klaar nu bij mij en als ik eens gas moet geven is het er ;)
Gebruikersavatar
door denders
#77826
Vandaag nuttig geweest met regen toe, maar toen was ik net klaar (onderste plaatje)!
Stappendetail bespaar ik jullie, het (machinale) arsenaal weer goed gebruikt en de bijbehorende interieurgoedjes, alles behalve de polijstende middelen dit keer, doe ik van de zomer weer eens dunnetjes over.

Beetje crappy belichting maar geen zin om smartphone helemaal anders in te stellen toen ik bezig was ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door denders
#77877
Zomaar.. paar leuke plaatjes getrokken gisteren toen ik toch langs een bedrijfsterrein tufte.
(-gemaakt met smartphone, niet de fotocam. & uiteraard, onbewerkt.)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door eric v.
#77898
Mooie bak Dennis

Spacers!!!
Krijgt ie een echte kont van.

Groet Eric V.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#77900
Alleen de nummerplaat iets te hard gepoetst zie ik :roll: :wink:

Hij ziet er weer uit om door vier ringetjes te halen! Doe je goed :thumbright:

Groeten
Joop

P.S. Niet meteen schrikken hoor, maar zo te zien woont er een mannetje in je koplamp :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#77907
eric v. schreef:Mooie bak Dennis

Spacers!!!
Krijgt ie een echte kont van.

Groet Eric V.
en wat door de knietjes zou ook wat mooier bij de grond uitkomen :smt005
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 48
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]