Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Dennisvm
#84592
Ziet er netjes uit. Zwart valt alleen niet op, maar toen wel netjes en subtiel.

Wat betreft de uitlaat: ik twijfel nog tussen een op maat en een standaard. Op maat is wel iets goedkoper als ik zo zie. Wat kwaliteit betreft weet ik het niet en ik weet ook niet wat een eventuele 2e hands prijs zal worden. Ik kijk ook een beetje naar verkoopwaarde namelijk.

Al enig idee wanneer jij wat gaat doen met je dubbele eindstuk :)?
Gebruikersavatar
door Haas22
#84593
Thanks ! Rood bijvoorbeeld vind ik ook mooier en sportiever maar daarvoor vind ik de remklauwen niet groot en mooi genoeg. Staat wel mooi met een brembo set bijvoorbeeld.

Uitlaat wordt denk ik juni of juli. Nog even de tijd om er over na te denken en te kiezen hoe ik het precies wil hebben.
Gebruikersavatar
door Haas22
#84597
Eindresultaat voor
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Haas22
#85483
Afgelopen zomer een nieuwe uitlaat gemonteerd met dubbele demper. Deze wilde ik nog aanpassen door andere sierstukken erop te monteren. Dubbelwandig. Na een tijdje getwijfeld te hebben besloten om toch weer voor de originele look te gaan en een Simons uitlaat gekocht met enkele demper.
Deze gaat er binnenkort onder. De andere uitlaat gaat dan in de verkoop incl. diffusor.

Wellicht komt begin volgend jaar ook de schroefset nog die ik er al een tijde onder wil hebben.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door eric v.
#85491
Haas,

Nog één met een simons uitlaat.
Echt een goede pijp.

Succes Eric V.
Gebruikersavatar
door Haas22
#85550
Zo, ik heb wel weer een update;

Afgelopen week heeft de auto een grote beurt gehad oa verse olie en filters erin. Nieuwe apk is ook weer gelukt. Auto staat ook weer op zijn wintersloffen en hiervoor had ik ook de Simons uitlaat gemonteerd. Ik ben er tot nu toe ook tevreden over. Verder een wit koelwaterreservoir gemonteerd, nieuwe temperatuursensor en bougies. De oude was een beetje verkleurd.
Ook ben ik begonnen aan het spoiler project. De nieuwe ligt bij de spuiter op dit moment, de oude alvast verwijderd. Wat daar onder vandaan komt!:O In ieder geval mooi de gelegenheid om het weer netjes te krijgen. Rondom de middelste 2 boutjes van de vier vertoond zich wat oxidatie. Was wel een klein beetje te verwachten, zoveel natte troep was er i de tijd tussen gekomen. In ieder geval nog even behandelen voor de nieuwe erop gaat. Zodra de spoiler er weer op zit zal er een totaal plaatje volgen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Haas22
#85556
Ik hou het bij deze Simons uitlaat maar die OEM look ziet er wel netjes uit.
Gebruikersavatar
door Haas22
#85623
Spoiler zit erop en ben erg tevreden met het resultaat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Haas22
#85642
Pakket ontvangen...

Binnenkort de vogtland schroefset monteren, iemand nog tips en trucs? Ik ben van plan om de seat cupra veerpoot rubbers te monteren en de rubbers van de draagarmen te vervangen voor originele. Ik dacht nog aan de powerflex exemplaren maar lees her en der dat deze erg hard zijn en vooral op het circuit tot zijn recht komt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Peter139
#85649
Ik heb de seat rubbers ook gehad. (zie mijn topic klik ) Persoonlijk vond ik het helemaal niks. Ik had last van een hoop gebonk voorin. Uiteindelijk werd ik gek en heb toen nieuwe originele rubbers geplaatst en het gebonk was weg.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85661
Op een gegeven moment zijn de originele rubbers gewoon aan vervanging toe, door ze te vervangen krijg je gewoon een heerlijke auto ervoor terug qua wegligging zoals die bedoeld is.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]