Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Frankmblik
#85279
Nu eindelijk kunnen voorstellen met een TT,
Na jaren rijden in verschillende auto's staat er dan toch een TT voor de deur als 2e auto,
Zomaar kom je hem dan tegen, gewoon bij de plaatselijke garage waar ik altijd al kom voor onderhoud,
een blik in de showroom en daar stond deze TT, een originele Nederlander, net 140 op de klok, met de vereiste Xenon, en Bose,
al wilde ik altijd eigenlijk een 225 quattro, dat heb ik naast me neergelegd en gegaan voor deze 180pk versie (gechipt naar 210-220)
alles compleet erbij, boekjes keurig gestempeld en de laatste 4 jaar maar een kleine 20000km gereden,
compleet met glazen windscherm, electrische kap, afdekkap voor de kap, bose concert met wisselaar, xenon, en uitgebreid cabrio alarm,
met een half jaar bovag garantie erbij en wie doet me nog wat! deze gok durf ik wel aan.
Gelijk de hele week al open gereden en wat is het toch een heerlijke wagen, lekker stug, goede wegligging en rap zat,
Wensen zijn er natuurlijk altijd:

ik wil nog,
Verlagen icm parabool velgen,
nieuw stuurwiel en pookknop
dubbele uitlaat met v6 difuser.
bleutooth module voor audistreaming

eerst maar weer sparen om te beginnen met de nieuwe hobby!
zal veel informatie van jullie site kunnen gebruiken en wellicht een keer ontmoeten op een meeting,

hier de eerste foto's van de roadster,
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Rainer
#85280
Leuke TT Roadster. Gefeliciteerd. Voor en roadster en het cruisen daarmee bent je me ter 180PK versie goed verzorgt.

Ik wens je nog veel plezier met deze mooie TT en goed weer om het dak open te zetten.
Ik miss ok nog en bluetooth installatie, did komt later.

Groet

Rainer :smt006

Gebruikersavatar
door peter1981
#85306
waarom dan ene gekocht zonder?
Ik zou ook altijd met willen hoor maar het is minder lelijk dan zonder bij een coupe
Laatst gewijzigd door peter1981 op do okt 08, 2015 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door peter1981
#85308
Dat zeker er zijn ook genoeg 2e hands aanbieders.

Het was toen een vrijwillige terugroep actie en ik zou gewoon eens doen of ik gek was en vragen bij de Audi dealer hoe lang dit geldig was
Ik denk niet na 16 jaar maar niet geschoten is altijd mis misschien krijg je wel gratis een spoiler ofzo je weet maar nooit

Het was trouwens niet het enige wat anders was.
Er zijn aanpassingen gedaan aan het onderstel en er is ESP opgekomen.
Of je het allemaal gaat merken is vers 2
Die spoiler zal je trouwens wel merken als je echt hard gaat maar de gemiddelde Nederlander merk er niks van aangezien we hier nooit zo hard gaan :mrgreen:
Gebruikersavatar
door eric v.
#85319
Kijk naar de link.
Is niet van mij.
Heb wel intresse in jou klep.
Wil ik verbouwen met een type 2 spoiler.

Groet Eric V.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]