Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door RoyHurkens
#89603
Hoi allemaal,

Mijn naam is Roy, ik ben een 20 jaar oude jongen uit Brabant. Sinds zondag ben ik trotse eigenaar van een Audi tt coupé Quattro uit 2000. Deze auto is een project geweest van een oud lid van dit forum. Hij heeft hier ergens ooit wel iets over geplaatst dacht ik te horen! Gedurende het project is zo goed als alles vervangen en is de auto overgespoten in Nardo Grey.
Laatst gewijzigd door RoyHurkens op do sep 05, 2019 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door miel
#89607
Alvast welkom hier. Met de zoekfunctie wordt duidelijk wat de gemiddelde waardes zijn met tuning.
Ook reageert de auto beetje zoals verwacht van ***. Is ook wat te lezen hierover, zeker doen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89610
Ik zou maar snel die software laten verwijderen, want met wat jij omschrijft zijn er al meer kapot gelopen met software er op van die tuner. Niet t pedaal vol intrappen, want het kan met die druk elk moment stuk lopen!

RS Tuning in Son bij Eindhoven direct bellen, heeft er meer hersteld. Zoek maar op WimTT en Ger@rd onder andere.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]