Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door Simon225
#89740
Ik ben TT, audi TT in een zeer mooi en originele car body. Op straat ontmoet je een ander niet zoals Ik. Mijn huisbaas is nu twee jaar bij me. Ik denk dat hij goed met me is, hoewel een extra man zich voorbereidt op zijn plannen. Ik ben een veeleisende auto omdat Ik van netheid en een goede kwaliteit brandstof houd,daarnaast hou Ik altijd van schone oile,op tijd met de alle filters. Mijn eigenaar kent mij heel goed en zorgt voor mij, waarvoor Ik hem een perfecte baan terughbetaal. Moeilijk vast te houden aan de weg, met name in bochten-achtige snel in-en uitgangen nog sneller, schroefdraad I verlaagde ophanging,die sterk vergemakkelijkt onze leuk en toch ben Ik uitgerust sport Recaro kuipstoelen,die sterk helpt mijn eigenaar met mij spelen. Ik hou ook van goed te ademen,dus mijn eigenaar gaf me een K&N sport luchtfilter. Ik vind het heel leuk. Mijn geweldige eigenaar zorgt ook min schoenen (banden) zodat ze altijd geschikt en van goede kwaliteit zijn. Ik heb momenteel verse oilie en alle filters. Mijn oren zijn 7" Pioneer avic hd1bt radio (met 20GB geheugen) Ik ben sterk 225PK en fit (quattro)maar ik hou er niet van om over op te scheppen omdat Ik bescheiden ben.
Groeten aan alle fans audi tt ;)
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2018/4/22 ... auditt.jpg
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]