Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door Audifan
#89899
Hallo,
Ik ben peter en samen met mijn vrouw zijn wij op zoek naar een leuke Mk1Tt roadster. Op dit moment hebben wij als dagelijkse auto een hele fijne Golf 7 GTD in een niet dagelijkse kleur rood. Als hobby auto rijden wij al 4,5 jaar een Audi cabriolet 2.6 V6 de cabby gaat de stalling in zodra we een TT hebben gevonden.. Wij dachten laten wij ons hier eens introduceren op de TT website. De zoek tocht naar een leuke TT valt ons eigenlijk best wel tegen het lijkt helaas wel of de TT gezien de staat waarin wij een aantal hebben bekeken een zwaar leven hebben. We hebben bekeken dure, goedkope lage km stand hoge kmstand bekeken en tot nu toe niet veel geschikte gevonden. Nu is het dan ook wel zo dat met name mijn vrouw een niet alledaagse uitvoering zoekt.
Tot zo ver de eerste introductie van onze kant.
door Aaldrik P
#89900
Welkom bij de club! Ik heb zelf sinds kort een MK1 roadster origineel Nederlands en met 94000 km op de teller. Maar dat is geen garantie voor weinig kosten. De teller staat met aanschaf nu al ruim boven de 11000 euro. Maar veel plezier met het zoeken naar een mooie. Het bezit is het einde van het vermaak zeggen ze maar ik ben het daar niet mee eens. Ik rij elke dag met een glimlach op mijn gezicht én met het dak open!
door Audifan
#89922
We hebben na veel zoeken en een aantal te hebben bekeken 1 in Duitsland gekocht met aantoonbare 95000km. Het is een 1.8T 180pk fwd geworden gewrapd in het mat zwart met heel net baseball interieur. 2 mankementen zijn bekend, temperatuurmeter tikt van links naar rechts (als een klepel van een hangklok) en de airco blaast niet koud, heb gelezen dat dit verband met elkaar kan hebben maar dat gaan we uitzoeken dus tips zijn welkom.
Afbeelding
Afbeelding
door Aaldrik P
#89923
Mooie auto! Ja op die leeftijd hebben ze wel eens wat kuren. Veel veilige kilometers gewenst in ieder geval!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]