Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door timstudio2002
#15648
Stond vandaag weer eens voor mijn werk in de arena. Ik doe onder andere de tv uitzendingen voor de eredivisie. En iedere keer als ik daar ben loop ik ff een rondje langs de spelersauto's (audi is sponsor van ajax.) Ook dit keer was het een parade van dikke audi's...blijft een waanzinnig gezicht, een hele rij dikke q7's, alle S varianten en RS varianten die je je maar kunt bedenken. Gek dat er geen R8 tussen zit. Naast al het audi moois, uiteraard ook zat andere dikke bakken. Jaguars, bentleys, de allerdikste bmw's...en een Sl65 AMG.

Dit is trouwens hoe men in de dugout zit, ook door audi gesponsord. Komische is dat de stoelen ook verwarmd zijn :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
door screamer
#15659
Die R8 zal ongetwijfeld nog wel komen, die gasten verdienen genoeg. :)

Wel cool gezicht zo die stoelen.
Gebruikersavatar
door truckrukker
#15686
Mooie stoelen, alleen jammer dat ze in de ArenA staan ;-).

1 voordeel, deze stoelen zullen niet zo vaak als de grasmat vervangen hoeven te worden.......

Ik neem aan dat jullie doorhebben dat Ajax niet mijn cluppie is ;-)
door timstudio2002
#15687
Gezien je uit voorhout komt niet nee hahahaha....helaas kom ik dus niet in het nieuwe stadion van den haag aangezien ze effe niet meer mee mogen doen met de grote jongens. Voor ik het vergeet te melden...ik ben dus persoonlijk echt geen voetbalfan, kom niet verder dan 5 namen uit de hele competitie als ik het uit mijn hoofd zou moeten doen....

maar heb wel zeer angstige momenten in het oude stadion van den haag mogen beleven. Onder ME begeleiding naar je werk, jezelf moeten opsluiten in de spelerstunnel vanwege de fans, en een cameraman van ons is zelfs ooit bedreigt tijdens het filmen van de gebruikelijke rellen door een speler. Was dus niet mijn favoriete plek (eigenlijk geen 1 stadion)...enige voordeel van de arena is dat ik bijna op de fiets naar toe kan. En me kan vergapen aan de rits audi's :D
Gebruikersavatar
door truckrukker
#15689
timstudio2002 schreef:Gezien je uit voorhout komt niet nee hahahaha
Sinds februari dit jaar woon ik in Voorhout, maar de voorgaande 23 jaar heb ik in Brabant gewoond.......
door timstudio2002
#15695
Nou wat het eten betreft voor de crews stond waalwijk altijd op nr1 bij mij. Stond, want ben zaterdag bij VVV langsgeweest en die spannen de kroon wat crewvoedsel betreft!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]