Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#21581
Ik zie steeds vaker dat leden een andere TT spotten en er dan een foto van maken en vervolgens in dit topic plaatsen.
Érg leuk!
Er is ook al een tijdje een flyer, welke we onder de voorruit kunnen doen van andere TT's, om ze op die wijze op onze mooie club te attenderen.
(Ik wilde er gister gebruik van maken, ik zag een mooie zwarte TT met dubbele remus, bbs velgen en andere achtervleugel in het centrum van middelharnis, die moet wel van iemand geweest zijn die het vast leuk vindt om bij de club te horen).
Ik heb hem echter niet uitgeprint, omdat het zo hard regende dat er dan toch maar een vies uitgelopen papiertje onder zijn voorruit zou zitten.
Komen deze flyers nog geplastificeerd of gedrukt uit oid?
En worden ze nog eens opnieuw ontworpen???
Want nu is het niet echt een aantrekkelijke flyer, qua looks!
Gebruikersavatar
door MisterCats
#21585
Het bestuur van de TT Club is er mee bezig om een flyer te laten maken die de aandacht vestigt op de Audi TT Club Nederland en het TT-Forum.
Ronnie heeft al eerder mmoie flyers gemaakt en we verwachten ook hier weer een fraai staaltje van zijn werk :P
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21644
Wordt aan gewerkt staat op t lijstje van mn planing met nog wat pr dingetjes. Als jij t plastificeren betaald plastificeren we ze met laminaat kan ook maar als t opzij nat wordt ... naja je weet hoe papier reageerd dan. Worden net als voorgaand met de meeting van dat soort flyers.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#21675
Ik denk dat regen en nattigheid toch altijd wel lastig blijft. Als je wilt uitsluiten dat de flyer 'verwelkt' wanneer het gaat regen, ben ik bang dat de kosten voor zo'n flyer buitensporig zullen worden. Wel meen ik me te herinneren dat er papiersoorten zijn, die er wat beter tegen bestand zijn. Maar goed, dan zou je dus elke flyer moeten laten opsturen als je hem wilt gebruiken.
Het grote voordeel is nu dat je hem gewoon kunt downloaden en uitprinten. Altijd en overal bij de hand dus ;)

Ik ben wel benieuwd trouwens naar het eindresultaat Ronnie!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21714
Gewoon gesatineerd ofwel gladgestreken papier nemen want die andere oplossingen... zelf als je lamineert met zo'n randje rondom vastgesmolten gaat op den duur los, maar zou enorm duur worden.
Ik wil t ontwerp binnenkort aan t bestuur tonen en dan laten drukken en op meetings kan je dan flyers meenemen om te verspreiden.
Gebruikersavatar
door duc
#22990
Vandaag mooie TT gespot 180pk Avis blauw denk ik 8) kenteken 13-TS-JJ. Denk dat hij ingevoerd is. Gespot in Apeldoorn nabij Monuta kantoor. Iemand van Forum :?:

Zijn er al Flyers die je kan je kan printen ofzo. In apeldoorn zie regelmatig TT rijden in het wild :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#22991
De uitprintbare versie van de flyer is hier te vinden:
Flyer

Er wordt nog gewerkt aan een vernieuwde versie geloof ik, dus die zal tzt deze wel gaan vervangen.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door duc
#22993
Thanks .Ik had effe beter moeten zoeken.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#22994
maakt niet uit joh, ik moest ook even het linkje opzoeken :lol:
En nou flyeren maar :evil3: :thumbright: :smt045

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#22995
Hmm... verkeerde smiley -> :evil3: ... zou er eentje moeten zijn met een papiertje in z'n hand... klopt niet helemaal geloof ik :roll:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#23167
Ja ff wat druk van de ketel wegwerken m.b.t. lopende projecten dan komt de nieuwe flyer ook geheel af en kan je dus meenemen bij volgende meetings t bestuur kan deze dan verstrekken aan leden en forum leden om t forum alsook de club meer bekendheid te geven. Er komen nog wat leuke dingetjes voor meetings :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]