Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vincentos
#25209
Vandaag (5 april) gespot in oud beijerland.

Een zilvere TT met andere voorbumper en a8 replica velgen. Toevallig iemand die ook op het forum zit?

8)
door marcdehark
#25599
Hahaha dat ben ik 100%.

Ik werk in oud bijerland dus ben daar inderdaad iedere dag met de TT. Ik ben nu nog op m'n werk maar als ik vanavond of morgen thuis tijd heb dan ga ik mezelf even voorstellen in het voorstel topic.

Groeten marc 8)
Gebruikersavatar
door Vincentos
#25602
marcdehark schreef:Hahaha dat ben ik 100%.

Ik werk in oud bijerland dus ben daar inderdaad iedere dag met de TT. Ik ben nu nog op m'n werk maar als ik vanavond of morgen thuis tijd heb dan ga ik mezelf even voorstellen in het voorstel topic.

Groeten marc 8)
Haha he gaaf! Ik zag je vorige week volgens mij samen met een meisje op het parkeerterrein staan.

Ik reed voorbij een een TT die er (nog) helemaal standaard bijstaat.

Gaaf! Misschien kunnen we een keer meeten daar haha! Op zaterdag ga ik daar wel eens een broodje eten bij de delifrance ;)

Groetjes,
Vincent
door marcdehark
#25613
owja klopt toen ben ik op zaterdag taart gaan halen en toevallig genoeg ook een broodje gegeten bij de delifrance!
Ik heb hem toen inderdaad beneden aan de dijk achter de winkels geparkeerd en zag je volgens mij rijden en een stukje verderop op stond ook nog een TT toevallig ook een zilvere. Dus dat waren 3 zilvere TT's op 100 vierkante meter :wink: zonder afspraak... Een heuse meeting 8)

Zoals ik al zei ben ik vaak in OBL te vinden en ook in de weekenden ga ik weleens naar Ben's grill of naar Zinniz en dan parkeer ik op het vierwiekenplein bij Bas vd Heijden. Daar staat trouwens de laatste tijd ook altijd een zilvere TT ik weet niet of dat de jouwe is..? Nou ik zie je in de toekomst nog wel denk ik...

groeten marc
Gebruikersavatar
door Vincentos
#25614
marcdehark schreef:owja klopt toen ben ik op zaterdag taart gaan halen en toevallig genoeg ook een broodje gegeten bij de delifrance!
Ik heb hem toen inderdaad beneden aan de dijk achter de winkels geparkeerd en zag je volgens mij rijden en een stukje verderop op stond ook nog een TT toevallig ook een zilvere. Dus dat waren 3 zilvere TT's op 100 vierkante meter :wink: zonder afspraak... Een heuse meeting 8)

Zoals ik al zei ben ik vaak in OBL te vinden en ook in de weekenden ga ik weleens naar Ben's grill of naar Zinniz en dan parkeer ik op het vierwiekenplein bij Bas vd Heijden. Daar staat trouwens de laatste tijd ook altijd een zilvere TT ik weet niet of dat de jouwe is..? Nou ik zie je in de toekomst nog wel denk ik...

groeten marc
Haha, toevallig. Ja die ene zilvere die dichtbij stond die staat daar zo goed als altijd. Toevallig stond er ook nog een zwarte TT cabrio. Het waren dus 4TT's op 100 vierkante meter. (komen er nou steeds meer bij? of hoe zit het? haha)

Nee dat is niet de mijne. Ik woon aan de andere kant van het water (nabij hellevoetsluis). Het is wel een leuke rit over het pondje.

Vast wel ;) Misschien een idee om iets herkenbaars aan alle auto's van het TT-forum te doen?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#25619
Vincentos schreef:Misschien een idee om iets herkenbaars aan alle auto's van het TT-forum te doen?
Er zijn stickers verkrijgbaar van de TT Club, maar dan moet je wel even lid worden nog van de Audi TT Club Nederland:
Lid worden Audi TT Club Nederland
De kosten zijn slechts ? 35,- p/jaar (excl. ? 5,- adm. kosten voor het eerste jaar) en daarbij krijg je een clubsticker cadeau.

Voor wat ik ervan begrepen heb wordt er gewerkt om ook nog TT-forum stickers te maken. Deze zullen dan via de webshop voor de forumleden verkrijgbaar zijn. Wanneer deze beschikbaar zijn durf ik nog niet te zeggen, misschien dat Ronnie daar meer inzicht in heeft.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#25636
TT forum stickers kunnen gemaakt worden, geen enkel probleem... Joop ;)
door allewijn
#26054
Of zoals op mijn TT, dan is het gelijk duidelijk dat je te maken hebt met 'DE TT CLUB"' :

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#26078
blijft mooi he Tim
Gebruikersavatar
door MisterCats
#26085
Ronnie schreef:blijft mooi he Tim
Ronnie,
Ik moet er nog steeds eentje hebben voor op mijn windschot :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#26125
Ja klopt... die ligt geloof ik te wachten op de plank.
door STTef
#26489
marcdehark schreef:owja klopt toen ben ik op zaterdag taart gaan halen en toevallig genoeg ook een broodje gegeten bij de delifrance!
Ik heb hem toen inderdaad beneden aan de dijk achter de winkels geparkeerd en zag je volgens mij rijden en een stukje verderop op stond ook nog een TT toevallig ook een zilvere. Dus dat waren 3 zilvere TT's op 100 vierkante meter :wink: zonder afspraak... Een heuse meeting 8)

Zoals ik al zei ben ik vaak in OBL te vinden en ook in de weekenden ga ik weleens naar Ben's grill of naar Zinniz en dan parkeer ik op het vierwiekenplein bij Bas vd Heijden. Daar staat trouwens de laatste tijd ook altijd een zilvere TT ik weet niet of dat de jouwe is..? Nou ik zie je in de toekomst nog wel denk ik...

groeten marc
Het zou kunnen dat je mijn TT bedoelde aangezien ik in OBL woon! :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]