Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door reindertt
#25563
Sorry hoor, maar je bent toch ook dom als je 180 gaat rijden in de randstad :)
Gebruikersavatar
door Cabriofreak
#25571
reindertt schreef:Sorry hoor, maar je bent toch ook dom als je 180 gaat rijden in de randstad :)
Niet alleen in de randstad.
In Brabant, Limburg en Zeeland worden er ook genoeg gepakt :wink:
Gebruikersavatar
door screamer
#25581
Gewoon altijd zorgen dat je onder de 50 km/h te hard blijft (buiten bebouwdekom dan), kost het wel wat maar in ieder geval niet je rijbewijs kwijt.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#25618
Cabriofreak schreef:Niet alleen in de randstad.
In Brabant, Limburg en Zeeland worden er ook genoeg gepakt :wink:
Jup, de collega's Ger & Jos van de KLPD (wegmisbruikers) hoeven zich hier in brabant ook niet meer voor te stellen geloof ik :)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door MisterCats
#25647
Ach, als je de TT eens de sporen wilt geven kom dan naar de AuTTbahn MeeTTing :P
Gebruikersavatar
door Ronnie
#25676
Ja idd al mag je ook niet overal plankgas in Duitsland want geheid dat ze je sneller hebben geknipt daar incl pasfoto met een stukkie auto erop als je harder gaat dan er aangegeven staat, vooral bij wegwerkzaamheden nooit te hard rijden bij de buren daar staat veelal een flitsertje... maar waar t gas erop mag is t fun...
Hadden we dat maar hier ipv met modder op de A2 bij Eindhoven als vandaag dik file! haha 19 km vanuit de ene en 14 de andere kant en dan weer 9 en zo rond een knooppuntje of 3 files naar alle richtingen... prachtig hoe Nederland dan stil valt. Binnendoor naar een leverancier geweest overal drukte maar op de terugweg de vrachtwagen na een uur 10 meter verder te zien staan bij oirschot op de A58(dat kost geld, maar niet aan boetes maar t bedrijfsleven). Heb me wel vermaakt aangezien ik de sluiproutes uit mn hoofd ken. Maar je zal er maar in gestaan hebben.
Gebruikersavatar
door VAG TT
#26169
Gewoon de speed warning aanzetten.

Mijn MK2 begint dan te piepen en er knippert een geel lampje. Dat doet ie op de snelweg bij 170 km/u, da's dus 50 te hard, maar daar gaat dan nog correctie van 5 km vanaf. 8) Handig, zo behoud je je rijbewijs, wel duur, maar in D zet je dat circus gewoon uit. :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#26207
oh ik had die op 120 km/h gezet dan weet ik tenminste dat ik al te hard ga ;)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]