Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
#25881
goedendag,

Ook ik heb me best gedaan met rondkijken, zo kwam ik vanavond een strakke tt tegen:

Ik was vanavond in willemstad om even gezellig wat te gaan drinken met wat vrienden. Maar omdat het binnen de poorten vaak moeilijk parkeren is besloot ik het lege parkeerterein aan het havenhoofd te pakken. Ik zet hem netjes vooraan neer en ga even een half uurtje iets drinken. Vervolgens besluiten we om weer te vertrekken en als ik terugloop zie ik al meteen dat er een zwarte TT pal naast de mijne staat geparkeerd terwijl er nog tientallen andere plekken op het terrein leeg zijn, dus dat vond ik wel geinig.

Dichterbij gekomen zag ik dat het een zwarte quattro was met RS4 velgen en andere pijpen. Volgens mij van het merk Remus (althans dat dacht ik omdat ik die op dit forum weleens heb gezien op een foto) Ze waren een stuk groter dan de standaard iig.

Omdat er wel werk van de strakke TT was gemaakt dacht ik dat de kans best aanwezig was dat het iemand van het forum zou kunnen zijn.
Wie o wie? 8)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#25882
Marc,
Heb je geen telefoon met een camera of was er 's avonds te weinig licht 8)
Leuk plaats hoor, Willemstad :P
door marcdehark
#25884
Modderaar schreef:Marc,
Heb je geen telefoon met een camera of was er 's avonds te weinig licht 8)
Leuk plaats hoor, Willemstad :P
Haha,

nee jammergenoeg heb ik nog een oude mobiel :roll: Maar als ik binnenkort een nieuwe ga halen zal ik daar rekening mee houden 8) Maar ik ga vanavond weer terug naar willemstad dus misschien zie ik de TT weer op dezelfde plaats en kan ik een foto nemen met mijn digi.

groeten..
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]