Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#31955
Tijdens de aflevering van zondag 12 oktober een zwarte MK II op de A67 ter hoogte van Bladel.
Vrouw flipte een beetje bij staande houding, maar zag achteraf wel in dat 210 km/u toch wel ietwat té hard was :)
Gebruikersavatar
door Mischa
#31958
Belachelijk... 120, 210, 012, 102 km/h het vershil zit hem hooguit in de volgorde... Snap best dat die vrouw zich vergist heeft :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#31959
Valt toch wel mee die MK2 kan best nog wat harder :D (kan ze beter de Autobahn gaan bezoeken met die snelheid)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#31960
Tja, ik heb altijd begrepen dat, als de borden 120 aan beide kanten van de weg staan, je ze bij elkaar mag optellen....:roll:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#31962
Ja en die zijn best groot, dan moet je ook groots rijden toch ;)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#31963
Zo is dat, ennehh... bumperklevers heb ik ook altijd zo'n last van.... Vooral aan de voorkant zeg maar :)
door joTTie
#31965
210 = dag rijbewijs. Zal ze weinig plezier van dr TT hebben :S
Gebruikersavatar
door nickbox
#31967
Had ze geen last van een vast zittend cruise control knopje.....

Ik heb het niet gezien maar ze vatte het niet sportief op geloof ik..............

En al die getallen, valt ook niet mee, dat is ook de reden dat het alarmnummer veranderd gaat worden.
Veel blonde vrouwen kunnen 112 niet bellen omdat volgens eigen zeggen de telefoon geen knopje 11 heeft...... :shock:

Hier staat het filmpje:

http://www.zideo.nl/index.php?option=co ... 5a6e56303d (even om de reclame heen kijken...)

Het is dus een Nederlandse vrouw die in België woont......ze reed trouwens niet gevaarlijk in mijn ogen, alleen leek de spoiler los te zitten.......... :shock:
Gelukkig reed de politie ook in een Audi..........
Gebruikersavatar
door Mischa
#31969
*zucht* toen ze zei "ik ga u een verhaal vertellen" heb ik het filmpje maar weg geklikt... Ik irriteer me gewoon mateloos aan mensen die geen verantwoordelijkheid willen nemen voor dingen die ze zelf verkeerd hebben gedaan. Per ongeluk een paar km/h te hard kan altijd gebeuren en zou ik ook echt niemand kwalijk kunnen nemen. Ruim 200km/h noem ik niet meer per ongeluk. En altijd maar die klote smoes van "ik voelde me zo opgejaagd" of, "ja, maar u achter volgde mij en dat maakte mij bang" Nee, die jongens van de politie zijn zeker niet altijd even netjes. Ze halen vaak vrolijk nog gevaarlijkere stunts uit dan de personen die ze achtervolgen, dat ter zijde... Maar als je dan een keer aangehouden wordt wees dan ook gewoon een grote kerel/meid en accepteer gewoon dat je stom bezig bent geweest. JIJ bestuur op dat moment de auto dus JIJ bent de persoon die te hard heeft gereden, door rood reed, over de door getrokken streep ging etc. Hou je gewoon een beetje aan de regels en je hebt niks te vrezen.


Zo, dat ei ben ik ook weer kwijt ;)
door allewijn
#31971
Mischa schreef:*zucht* toen ze zei "ik ga u een verhaal vertellen" heb ik het filmpje maar weg geklikt... Ik irriteer me gewoon mateloos aan mensen die geen verantwoordelijkheid willen nemen voor dingen die ze zelf verkeerd hebben gedaan.......
Maar als je dan een keer aangehouden wordt wees dan ook gewoon een grote kerel/meid en accepteer gewoon dat je stom bezig bent geweest. JIJ bestuur op dat moment de auto dus JIJ bent de persoon die te hard heeft gereden, door rood reed, over de door getrokken streep ging etc. Hou je gewoon een beetje aan de regels en je hebt niks te vrezen.
:smt023 :smt023 :smt023
Hélemaal mee eens!
Groot gelijk :wink:
Wat een HYSTERISCH mens zeg, en ze snapt geen barst van de wetgeving, maar wel denken dat ze gelijk heeft! Beetje boos worden omdat haar 'Belgische' rijbewijs zogenaamd niet ingenomen mag worden... Pfffff ik word daar moe van.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#31973
Hehe, jammere was dat ze in de uitzending een hoop hebben weggeknipt....
Afgelopen zaterdag wist 'agent' Ger (die achter de tt ging staan) mij te vertellen dat ze nog iets erger tekeer gegaan was :)
Ook het feit dat ze zo hysterisch werd van de camera, maar achteraf toch gewoon toestemming gegeven had om het uit te zenden.. :roll:
Het positieve is wel dat er dan minder km's mee wordt gemaakt, dus bij evt. verkoop tzt..... :wink:
door ptie
#31981
Geweldig dit. Ik vind dat je bij een boete niet moet zeuren. Ik sluit me dus helemaal bij Mischa aan. Mijn vriendin heeft pas ook een boete gehad met haar Opel Corsaatje. Voor 30 km te hard binnen de bebouwde kom ("ik wist niet dat ie zo hard kon"). Na uithuilen was het voor mij ook: "Eigen schuld, dikke bult. Ga maar alvast sparen."
Gebruikersavatar
door TT Assen
#31990
Ik heb het beruchte fragment ook gezien. Inderdaad een hysterisch mens. Politie heeft zich (in ieder geval in dit geval) keurig opgesteld, hadden haar ook nog wel mee mogen nemen naar het bureau.

Kwam met een heel raar verhaal aan zetten, en dan ook nog de opmerking er bij dat er weggebruikers zijn die wel eens raar reageren op een TT. Dat laatste kennen alle TT-rijders wel (denk ik, heb het zelf in ieder geval ook wel eens ervaren), er zijn altijd wel gasten die je auto bijzonder vinden en je gaan uitdagen.

Vervolgens gaat dan het verhaal van Mischa en Allewijn op: Je bent zelf de gek die daar op in gaat of niet, je kan ook gewoon volgens de regels door blijven rijden.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#32087
Mooie televisie toch... :D waar maakt iedereen zich toch druk om ;) ik lach er heel hard om. Berichten op tv dat er op knooppunt Batadorp een flink ongeluk gebeurd is dat zijn de ergere dingen. En achtervolgd worden en bedreigd worden... dat gaat heel anders en dan heb je idd schijt aan je rijbewijs want als ze iets anders van je afnemen en vervolgens je auto heb je t roze papiertje ook niet meer nodig want kan je t nooit meer gebruiken. Zo erg achtervolgen die lui de auto's niet wat je op tv ziet.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#32094
Idd, als ik achtervolgd zou worden, dan zou ik niet netjes naar een afgelegen parkeerplaats gaan omdat "zij" dat willen....
Ach en als je al 200+ km/u rijdt, dan ben je dat roze papiertje toch al kwijt, mocht het onverhoopt tóch de politie zijn :)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]