Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#32095
Ja dan gewoon van genieten... reed dr niet es een dikke M5 t beeld uit? die dacht ook van als t dan toch is dat ze t kenteken hebben dan gas dr op doen we t gelijk goed :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#32097
Precies, de pliesie moet 'r wel wa voor doen, veels te gemakkelijk anders :D
Gebruikersavatar
door nickbox
#32099
Happy Socks schreef:Idd, als ik achtervolgd zou worden, dan zou ik niet netjes naar een afgelegen parkeerplaats gaan omdat "zij" dat willen....
Ach en als je al 200+ km/u rijdt, dan ben je dat roze papiertje toch al kwijt, mocht het onverhoopt tóch de politie zijn :)

Ik heb het wel eens mee gemaakt dat ik achtervolgd werd en dat men mij van de weg probeerde te duwen. Mijn auto was wel sneller dan de BMW 1...... na een tijdje besloot ik toch rustiger te gaan rijden en heb 112 gebeld met alle gegevens van de andere auto en om te checken of het geen collega's waren...niet dus.

Ik werd netjes telefonisch begeleid en er werd gepoogd om een politie auto op de snelweg voor mij te krijgen.

Dat lukte niet erg.... Gelukkig heb ik mijn hoofd erbij gehouden en kon uiteindelijk toch door een snelle actie de snelweg zonder achtervolging kunnen verlaten.
Maar stil komen te staan is dan niet leuk, dus je probeert wel te blijven rijden.....
En een discussie op de ring van Rotterdam met 3 Marokkanen lijkt mij ook niet echt zinnig..........

Aangifte doen heeft in zo'n geval weinig zing, en dat verbaasd mij heel erg........
Gebruikersavatar
door metaal
#32108
@Mischa,
je omschrijft het heel netjes. Ik krijg altijd kriebels al ik flarden van dit programma zie. En het frappante is dat je het zelf ook steeds meer ziet op de weg. Soms lijkt het wel alsof men er een voorbeeld aan nemen. Kijk, verleden week heb ik ook heel even 180 gereden om uit te proberen in m?n nieuwe auto? Hmmmm?. Besef nu ineens dat dit ook zo?n drog reden is. Anyway, de weg was beduidend rustiger en ik heb niet zitten pushen (vermoed ik) Hoewel wel de mensen opzij gingen.

@Ronnie,
ik vind het fantastisch bij het moment dat het rijbewijs ingehouden wordt. Je ziet zo?n opgeblazen kikker ineens heel klein worden.


Misschien tot zo op de meeting in Aalten

Arie
Gebruikersavatar
door didi86
#32115
ik wist niet dat wij zo vrouwen hadden in Belgie. Wat een pruim!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#32138
@didi86
Dit is een nederlandse vrouw die in België woonachtig is, dus je hoeft je nergens voor te schamen :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#32143
Noemen ze ook wel een 'Nederbelg', daar gaan wonen en overdag hier je heil komen zoeken :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]