Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#38348
Tja, tis maar net wat je mooi vindt... maar duur is ie zeker. De vraagvprijs is EUR 29.500,- :smt103 Ik denk dat wanneer je met zo'n auto langs de dealer gaat om 'm in te ruilen, niet verder komt dan +/- 15.000 :smt013 Vooral in deze tijd...
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38353
Qua kleur zou ik hem niet zo snel kiezen, maar vind het wel mooi om te zien dat de wagen helemaal is doorgetuned. Tot in de details. Heeft het wel meteen goed aangepakt :)

Groeten
Joop
door rokky
#38357
Geweldige kleur.... :D
door ptie
#38365
Tja je moet van zo 'n auto van houden. 30000 is een boel geld, maar ik neem aan dat zoiets toch wel een hoop meer als 15000 opbrengt bij een dealer? (ook nu)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#38402
Geef me dan maar een RS4 heb je ook voor dat geld... als ie zwart was... :D
Gebruikersavatar
door massari
#38404
Er is heel wat van te zeggen, maar de detaillering maakt hem juist speciaal. Hij heeft ook die speciale edition wielen van de 240pk quattro uitvoering. Het is niet van een forumlid geweest zo te zien, dus de eigenaar heeft elders inspiratie gekweekt.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#38406
Ik vind de rood/zwart combinatie toch knap gekozen.
Voor mij persoonlijk is het wat te uitbundig, ben toch meer voor de wat strakkere (Duitse) look maar al met al ziet het er heel mooi uit.

Als je even op zijn gegevens googled kom je toch meer van hem tegen, t'is niet zijn eerste TT.
Klik hier voor het linkje

Nu ik dit schrijf schiet het me weer te binnen, we hebben eens een topic in het verleden gehad over 2 van die flapdrollen die zich de "Gummasters" noemden. Ze haalden een auto bij de dealer voor een proefrit en gingen die vervolgens "even" gingen testen.
Geloof dat iemand van het forum toen de dealer toch maar eens heeft ingelicht over wat die gasten uitspookten met een auto die hij in goed vertrouwen had meegegeven.
Nou die naam onder de marktplaats advertentie is van 1 van deze 2 heren.

Klik maar eens op onderstaande link voor het filmpje wat ze toen gemaakt hadden met de geleende auto van de dealer. :shock:
Klik hier voor het filmpje

Edit: ff gezocht, dit is het "oude" topic -> http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic. ... gummasters

Mag hopen voor de volgende eigenaar dat hij met die rode 3.2 wat beschaafder is omgegaan, misschien van zijn pa zijn geweest? :D
Hij doet me een beetje trouwens een beetje denken aan die Wouter van de LOI reclame. ;)

Grtz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op zo mei 17, 2009 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38409
nou als je het zegt ja. hij heeft toen ook op marktplaats gestaan en ook nog zonder single frame grill.

en deze foto`s komen me ook zeker niet onbekend voor.

en die zwarte tt die dat figuur eerst had heeft zo`n 3 maanden geleden ook nog op marktplaats gestaan.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]