Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jackk
#39250
Op Kreta kwam ik deze TTS tegen. Hij is van de eigenaar van wat restaurants daar. Had hem 3 maanden. Hiervoor had hij een MK1 quattro.

Wel zonde hoor zo'n mooie auto daar. binnen een jaar ziet hij er niet meer uit op Kreta.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#39255
mooie tt inderdaad, ik denk dat je jammer genoeg gelijk hebt dat ie er snel raar uit ziet.

hij staat nu al met de snuit in de struiken geparkeerd, eeuwig zonde :(
door ptie
#39257
Het is idd altijd frappant om te zien hoe (de meeste) mensen met hun auto omgaan op die eilanden.
Gebruikersavatar
door Snowking
#39261
Dat komt ook door de apparte verkeersregels daar. Hoe harder je toetert hoe meer kans op voorang je hebt....
Gebruikersavatar
door massari
#39264
Ook rondom bekende badplaatsen zie je vaak de wat chiquere auto's, vol met stof en wat deukjes hier en daar. Als je je dan ook nog eens bedenkt hoe het wegdek in sommige landen eraan toe is, dan is dat zonde van die wagens ja.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#39504
om te zwijgen over schade reparaties... hups rode menie dr op en doorrijden maar, want om elke bergpas heen kan je weer een nieuwe deuk rijden en als dr op de boulevard net ertussen geparkeerd kan worden net wel net niet dan douwen ze gewoon tegen 2 auto's of meer aan en wrikken de auto ertussen... zal wel aan t temperament van die mensen liggen ;)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]