Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#40385
Gespot, A15 richting Spijkenisse, Botlektunnel.
wellicht van hier?: Zilveren TT, 2 uitlaten met sierringen en veel te hard op de linkerbaan (denk zo 150km/u)

Ben er niet achteraan gegaan, moet je zelf weten :roll:
Zat al op 120 waar je 100 mocht en was relaxed terug naar huis via Rozenburg aan het gaan na vriendin naar R'dam gebracht te hebben.
Volgens mij ging je Spijkenisse eraf na de tunnel.

Oja, zag voor de tunnel net op tijd, op het viaduct een politiebusje staan, die daar nooit staan... wellicht een stiekeme flitser? :evil:
Hoop het niet!!
Ik dacht gewoon ff snel 1+1=2 en reed ik daar net toevallig precies 100 km/u!

Grtz, Dennis.
door paulbroere
#64923
vanaf eind deze week ben ik met mijn zilveren TT regelmatig in de buurt van Spijkenisse/Hellevoet/ROckanje te zien... :)

nu nog met 1 uitlaat, maar straks met een dubbele Milltek :) :)
Gebruikersavatar
door denders
#64928
Mooi zo!
Ik hou het bij deze Mk1 bij 1 uitlaat maar misschien zien we elkaar dan!
Is kijken of je me bij kan houden met die dubbele milltek tegen 220pk :mrgreen: :smt006
Nee hoor, ik rij na paar lullige boetes gewoon weer netjes, voor dat je het weet kom je weer een groepje tegen wat een keer vroeg begonnen is enz...
:oops:
door paulbroere
#64933
ik moet bekennen dat ik ook best wel eens 150-160 rijdt, maar dan met name op de verlaten 120 snelwegen op rustige tijdstippen...

Ik heb een Deja-vu... jij woont toch in de Ravenshoek? volgens mij hebben we in 2 topics soortgelijke reacties :p (ben nog niet zo helemaal into het forum... en ben nóg geen lid)
Gebruikersavatar
door denders
#64963
Ja precies, maar mij pakken ze dan als ik 73 rijd op een 60 weg, sluiproute door Zuidland daar.... rij nu exact 60, balen maar scheelt boetes en ze veroorzaken alleen maar dat je op je teller gaat zitten loeren, dus veiligheid is het niet voor hoor.
Oja en 2x zeggen dat het een mooie auto is! Ja da's een duur komplimentje :?
Als ik in de ochtend een meeting wilde, had ik dat liever gewild met een stel TT's van hier!!
..maar goed, hou me maar gedeisd en ik deed het zelf, dan kon ik weer snel op weg.
door paulbroere
#64966
dat was vandaag zeker?
Ik hoorde van mijn collega die ook door Zuidland naar zijn werk ging, dat hij ze zag staan.. (hij reed net achter een aantal andere auto's, en reed niet te hard).

Overigens rijd ik ook 1-2x in de maand binnendoor als het eens goed vaststaat op de N57... maar als je per ongeluk 80-90 rijd waar je 60 mag is dat niet leuk meer...
Gebruikersavatar
door denders
#64967
Nee vandaag ben ik vrij.
Ze staan dus zo te lezen elke week daar!!
Reden was dat ze klachten van bewoners kregen, jaja zal wel.. het spekt lekker zo!
Ben 2 weken achtereen gepakt met 45 euro en 70 euro (naar wat ik weet welk bedrag) zag ze tweede keer net te laat en bleek dat ik 73 reed..
Heeeeeel onveilig hoor daar pfff NOT!

Maar ik rij daar nu 60 en nooit harder meer..
N57 pak ik nooit meer, mij te druk rond de tijden dat ik daar rij.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]