Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Peultje
#41033
gisteren reden we vanaf parijs richting antwerpen (niet in de TT overigens maar een golf III gti 2.0 16v) en kwamen bij een tankstation een hele dikke MK1 tegen!


Afbeelding

Afbeelding

ik denk dat het niet iemand van het forum is maar ik wou dit toch ff met jullie delen!

tevens kwamen we in parijs ook al (meerdere maar daar heb ik geen foto van) een TT tegen:)


Afbeelding

Afbeelding

gr gerard
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#41038
Leuke rotonde daar even verderop, overigens :lol: Bestuurder van de TT heeft wel lef :wink:, ik zou helemaal gefrustreerd in die auto zitten :roll:
door krieltje
#41045
Ik zoek ook dat soort velgen wie weet welke soort velg dat is met band,en natuurlijk waar te koop?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#41092
Peultje schreef:gisteren reden we vanaf parijs richting antwerpen (niet in de TT overigens maar een golf III gti 2.0 16v) en kwamen bij een tankstation een hele dikke MK1 tegen!

gr gerard
die TT was tijdens de eerste TT meeting zo te zien ook aanwezig, mooie kleur blauw die afwijkt van denimblau
Gebruikersavatar
door Peultje
#41931
zou goed kunnen hoor, ik was er de eerste nog niet ;) maar ik vond het echt een hele mooie strakke TT.


@ vrolijke sokken,

Jah die rotonde is spannend, maar niet alleen die rotonde :P heel parijs is spannend!:P ik snap niet dat ze daar niet meer orde hebben over het verkeer.. alle voertuigen komen je links en rechts voor bij gescheurd! NIET NORMAAL :O maar ik heb me wel vermaakt... de auto's zonder deuken is op 1 hand te tellen :p
ik heb daar ook meerdere TT gezien, en allemaal met schade, maar schijnbaar maakt dat daar niet uit joh.. is gewoon een blik op 4 wielen... en wat me trouwens opviel bij die TT's , niet 1 had vollederen bekleding.. en stoelverwarming hadden er ook een aantal niet.. HEEL APART.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#41942
De TT is in verschillende modellen uitgevoerd; niet alle modellen hebben standaard vollederen bekleding bijvoorbeeld.

En tja, als je als fransman Citroên of Renault ofzo gewend bent, dan kan ik me voorstellen dat je niet op een deukje meer of minder kijkt :D :roll:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]