Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#56973
Vorige week maandag de 23ste werd ik op de A4 bij de afslag Voorburg vriendelijke voorbij gereden door een grijze Audi tt coupe. De auto kwam naast me rijden en de vrouw die erin zat toeterde en zwaaide vriendelijk en reed vervolgens door. Nabij de afrit ben ik de TT uit het oog verloren. Een leuke start van de week wel;-)

Verders, stond er vandaag nabij de Wegastraat in Den Haag een exact zelfde grijze TT roadster. Wel opvallend want die staat er normaal nooit.

Wie weet zijn het mensen van het forum.

Grtjzz :lol:
Gebruikersavatar
door denders
#56975
Er staat in het ongeschreven wetboek:
Het is verplicht voor TT rijders om elkaar te groeten met licht of zwaai signalen :D
door the next spider
#57003
ik vind idd ook dat dat een ongeschreven wet is!
motorrijders die zwaaien ook vriendelijk naar elkaar als ze elkaar tegen komen..

ik vind dat audi tt rijders elkaar ten alle tijden moeten groeten...
misschien kan de operator van deze site een poll opstarten over dit item??
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#57005
Die operator heeft last van hooikoorts en is dus ietwat allergisch voor pollen :D
Maar... als we het gaan opschrijven is het natuurlijk geen ongeschreven regel meer :roll:
Het moet gewoon vanzelfsprekend zijn, nietwaar?!

Groeten
Joop
door coccorino
#58090
Nou, en dan wil je gevolg geven aan de ongeschreven wet en dan wordt er niet gereageerd!
Dit 2 x in Ermelo op de Horsterweg, een blauwe coupe mk1 en een zilveren roadster mk1 met een ouwe vent, die oudjes hebben ook geen fatsoen:)
Gebruikersavatar
door denders
#58095
Niet alle TT rijders reageren even enthousiast, had ik laatst ook dan kijk ik ook niet meer als ik er achter of voor kom, makkelijk zat.
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#58099
Ja, ik merk steeds vaker juist dat TT rijders zwaaien of in ieder geval een glim lach tonen!! Wel leuk opzich.. vandaag was ook weer genieten wat een weertje koekepeertje!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]