Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#58177
Gespot een mooie TT coupe nabij vliegveld zestienhoven.
Ik moest iets ophalen samen met mijn vriend van marktplaats. Een achterklep van een andere auto ;-) Hadden 19.30u afgesproken..dus we stonden daar te wachten. komt er opeens een Audi TT het padje oprijden..Er zat een vrouw achter het stuur en een man ernaast. De man(verkoper)ging aan de praat met mn vriend..En ik ja ik was natuurlijk totaal afgeleid niet door die man maar door die TT! Het was een quattro en een hele bijzondere kleur beetje grauw blauw ja..bijzondere kleur blauw. Ja, ik kon het niet laten om te zeggen dat ik ook zo'n TT coupe had gereden..en nu een roadster rijdt..van het één kwam het ander. Bleek dat de vrouw een meis was van dezelfde leeftijd als mij 24 en na praatje precies dezelfde passie te hebben. Had ook haar vorige auto's getuned zelf en wist ook precies waar ze het over had. Tja die radio van de audi TT blijft natuurlijk een discussiepunt.. maar het belangrijkste..Ik heb haar verwezen naar de audi TT club!! Ze had vragen over armsteun/radio etc dus tjah ik kon alleen maar zeggen google ff op de Audi TT club en je vind al je antwoorden! Dus wie weet hebben we er binnenkort een nieuw lid bij;-) :wink:

Ik vond het wel leuk om dit even te delen! En voor mij was het leuk om eens een meis te spreken van dezelfde leeftijd die dezelfde passie deelde..AUTO'S! ha
:mrgreen:

Grtjzz! :lol:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#58181
toevallig allemaal en leuk te horen dat er meer mensen zijn met een passie voor TT.

als je 1 keer besmet bent met het virus is er moeilijk af te komen :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]