Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#58480
Met een vriend reed ik afgelopen woensdag in Delft, zie ik daar (ik weet niet precies meer waar, was iig op een industrieterrein met bedrijven) een ECHTE Audi TT QS (quattro sport) staan in een zilvergrijze kleur.

Het kenteken is: 30-LRD-? (vraagteken omdat ik niet gehele kenteken hier wil zetten)

Kenteken gechecked bij RDW en het betreft echt een geïmporteerd, links gestuurde TT QS.
Hij was in compleet originele staat, dus met de Recaro Pole Position kuipstoelen waarvan de schalen in kleur van TT meegespoten waren, een alcantara stuurwiel, de QS velgen, de 3.2 voorbumper, de glossy grillen, etc.

Ik was helemaal hotel-de-botel.

In NL zijn deze nooit geleverd en eigenlijk zijn er alleen rechts gestuurde QS'en in de UK te koop.

Ik zou zóóóó graag een echte links gestuurde (betaalbare) QS willen, maar nooit gevonden.

Is deze van iemand van hier?
Gebruikersavatar
door aaldert
#58498
In Duitsland staan ze wel eens te koop, op dit moment 3 op autoscout.de, maar je hebt daar dus wel weer malloten bij die er een single frame grill op gaan plakken of er andere velgen onder hangen (of ze coaten). Weet eigenlijk ook niet of er fatsoenlijke replicas van de velgen te koop zijn, anders waren dat helemaal geen onaardige velgen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#58511
ik denk dat er wel meer zijn op dit forum die wel graag een echte quattro sport willen hebben, onder andere ik :D

maar wat er al gezegd wordt je weet nooit hoe en wat met zo`n uniek ding, meestal wordt er wel mee omgeknoeid.

vreemd vindt ik het trouwens dat ze hier nooit geleverd zijn, waarom niet zou ik wel willen weten trouwens.
Gebruikersavatar
door Rommyke
#58529
Ik ken nog iemand die zo eentje wil hebben :roll:

Ja is heel jammer dat ze hier bijna niet te vinden zijn .


Maar misschien maar goed , stel dat je buurman zo eentje heeft dan :smt019

Rommyke schreef:Ik ken nog iemand die zo eentje wil hebben :roll:
me me me wie het nog niet wist.


Groetjes
Romain
Gebruikersavatar
door denders
#58556
Gebruikersavatar
door Ronnie
#58559
zouden nieuw minimaal 70 mille moesten kosten dus daarom nooit geleverd wie telt dat nou neer voor hetgeen wat je extra zou krijgen? die BPM he...
Gebruikersavatar
door denders
#58589
Ik heb voor die van mij nog iets meer geld betaald bij de dealer vorig jaar grrrrrrr hahaha
Maar goed, hier komt nog BPM bij en dan heb je waarschijnlijk gewoon een heel mooi exemplaar. Die van mij had ook maar 36000km erop staan.
Maar dit is wel een 'Sport', helemaal af!
Mooie uitvoering hoor ook al ga ik eerder voor grijs of zwart.
Gebruikersavatar
door aaldert
#58593
Die witte is foliert, overigens, dus als je die eraf trekt is ie avussilber. Jammer wel van de andere velgen, ik zou alleen voor zo'n QS geld neerleggen als ie helemaal optisch origineel is, zeker omdat aan die QS velgen nauwelijks aan te komen is. Maar ieder z'n ding, er zal ook vast iemand zijn die er nog extra plastic op wil plakken, al vind ik het eeuwig zonde :)
Gebruikersavatar
door denders
#58621
Mee eens Alex, ik zou wel een "echte" willen hebben zeker een speciale sport versie.
En ook niet ingepakt.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]