Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Petertje78
#61785
goTTzilla schreef:onder OPSLAAN VOORBEELD BEVESTIG staat naast opties BIJLAGE TOEVOEGEN zo kan je een foto toevoegen. stond je zaterdagmiddag op de singel stil?

stond namelijk een standaard fwd grijze coupe met achterklep open en alarmlichten aan
Hahaha nee toevallig was ik vorig weekend niet in Sneek. Druk aan het proberen foto te plaatsen maar wil niet echt vlotten... Onder VOORBEELD EN BEVESTIG staat bij mij alleen: Schakel BBCode uit, Smilies uitschakelen,URL’s niet automatisch omzetten, Voeg mijn onderschrift toe (te wijzigen via het gebruikerspaneel)en Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties.
Gebruikersavatar
door sweeper
#61822
Eerst op het tabblad bijlage toevoegen klikken naast "Opties"
Bijlage.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#61823
Geen joekel grote afbeeldingen uploaden, want dan mik ik ze er met grote kans van af als de server er een te hoge load melding door krijgt :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#61830
nou dr zijn gladiolen die 9 tot 11 mb per foto gaan zitten uploaden, is super qua kwaliteit maar dan wordt t toch verkleind duurt t topic weer zo lang voor t normaal reageert dus zulke wip k mooi v/d server af :D
Gebruikersavatar
door sweeper
#61833
Daar heb je gelijk in, en dat had je me ook al eens vertelt, vandaar dat ik me toch netjes ingehouden heb met die 194kB. Toch? Of moet ik hem resizen?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]