Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#60978
Richting Hellevoet, gisteren naar huis gaande, zag ik een zilveren TT staan toen ik vanuit de Spijkenisse kant het kanaal opdraaide.
Stond te tanken en volgens mij stond er een schone dame met zwart haar (ja je ziet veel in een paar tellen haha) bellend erbij als eigenaresse??

Bekende van hier?
#61000
Dennis: Tip voor de volgende keer:

Je neemt waar:
Je kijkt in je achteruitrijspiegel;
Achterligger: doorrijden, helaas, er komt vast een volgende keertje.
Geen achterligger: in de ankers
Je rijdt (terug) naar de benzinestation
Parkeert je auto quasi nonchalant naast de hare
Stapt uit, complimenteert haar met haar goed smaak.
Vervolgens vraag je of ze verstand heeft van de N075 klep en de ESP sensoren.
Zegt ze ja, dan knoop je een gesprek aan en dan pak je het van die kant op....
Zegt ze nee, dan nodig je haar uit voor een kop koffie en dan ga je het haar eens allemaal eens even fijntjes uitleggen. Gebruik eventueel pen en papier om e.e.a wat duidelijker te kunnen onderbouwen en uiteraard haar telefoonnummer op te schrijven.
Ik gebruik deze tactiek al jaren, het is me nog nooit gelukt om een telefoonnummer te organiseren op dez emanier, maar ik ben er van overtuigd dat met wat kleine optimalisaties het een perfecte manier is om een bellende dame bij een tankstation op te pikken.
Hoe sneller we deze procedure geoptimaliseerd hebben, vandaar dat ik je dit ook schrijf, alle hulp is welkom, des te sneller kunnen we de overige leden van het forum deze tips en trick mededelen. Alvast hartelijk dank voor je hulp, mochten er nog vragen zijn dan weet je me te bereiken. En voor de vrouwen die dit lezen, er is geen noodzaak om te wachten tot ik voorbij kom rijden bij een benzinestation terwijl jij daar aan het tanken bent. Gewoon een PB is ook voldoende. :D :D :D :D :smt006 :smt006 :smt006 :smt006
#61003
Denk niet dat mijn vriendin (ook lang zwart haar maar nooit haar rijbewijs gehaald!)deze medewerking gaat waarderen :P maar met flirten e.d. kan ik je helaas niet echt mee helpen, versieren is iets wat vanzelf gaat met of zonder TT en kan ik niet uitleggen, zullen we zeggen het geheim van de smit? :mrgreen:

Mijn rechtervoet is vooralsnog heersend over mijn aandacht naast de weg, dus in dit geval zou dat ook een belletje naar de verzekeringsmaatschappij hebben opgeleverd ben ik bang op dat specifieke plekje!

Ik vind trouwens dat veelal TT rijders TE weinig groeten, en dus doe ik het ook steeds minder.
#61084
ik heb een half-brazilliaanse maar vereist toch vaak volle aandacht? :D
Ach, ben zelf half Italiaans en soms is het vuur op vuur maar de vos verbrand niet alle haren ineens, dus kijken mag altijd hoor :wink:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]