Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#64708
Iemand van hier?:

Ik reed net langs 16:45 op het kanaal richting Ravensche hoeck en zag bij tuincentrum Aralia een Antraciet Roadster MK1 met zwarte kap dicht staan op de P-plaats.

Kenteken iets met 77 en DH erin.
#64734
Ik heb mijn auto nog niet, maar rijdt daar regelmatig in de buurt,
Ik woon in ROckanje, werk in Spijkenisse, maar kom vaak in Hellevoet (mijn moeder woont daar)
... dus binnenkort te spotten :p
Gebruikersavatar
door denders
#64747
Mooi zo!
Sein maar als je me tegenkomt :wink:
Woon in de Ravensche hoeck en werk in Schiedam centrum.

Je hebt een bekende naam, maar dat kan toeval zijn en vroeger kwam ik geregeld in Oostvoorne en wel is in Rockanje nu niet veel meer eigenlijk.
#70801
Beter laat dan nooit... Die TT bij de Aralia ben ik geweest, kenteken 77-LG-DH. Ben jij misschien van het exemplaar dat hier vaak in de rondostraat geparkeerd staat?
DSC08311(1).jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door miel
#70848
Papavoine schreef:Beter laat dan nooit... Die TT bij de Aralia ben ik geweest, kenteken 77-LG-DH. Ben jij misschien van het exemplaar dat hier vaak in de rondostraat geparkeerd staat ?
Grappig, maar mét foto als ''compensatie'', symphatiek hoor en hoop doet leven hé.
Heb er ook al enkele gespot, kan blijkbaar áltijd nog reactie op komen :smt006
Gebruikersavatar
door denders
#71023
He leuk dit te zien!
Nee die van mij kun je alleen maar rond zien rijden en in de garage zien verdwijnen.
Ik woon in een appartement van het blok aan de Marcandostraat, stukje verderop.

Richting kleine winkelcentrum staat op de hoek altijd een grijze TT. Die van Rondostraat is niet ver weg nee maar dat ben ik niet.
Volgens mij woon je vlakbij?

Ik heb een zwarte 2005 Sline TT met V6 spoilerset rondom af Audi.
Wel dezelfde velgen als jij..
(Ben ook te vinden in het voorsteltopic)

Tot ziens/spots dan maar weer! :wink:

Groet, Dennis
#71839
Ik woon zeker vlakbij, in de Sonatestraat. Rij iedere dag met de TT, maar 's nachts staat hij lekker binnen. Hij is standaard verlaagd. De kleur is niet nimbusgrijs, maar dolfijngrijs. Zo rijden er dus al aardig wat TT's rond hier in de buurt van Hellevoetsluis.
#71840
Dolfijngrijs is nog zeldzamer dan dolomietgrijs. Lijkt er wel op, maar dolfijn is iets lichter. Ook wel een leuke uitvoering, een 225 met S-Line verlaging en velgen en zonder de lelijke nepgaasdiffuser, zo is hij perfect. Misschien een unieke uitvoering, dus meer foto's zijn altijd welkom :)
Gebruikersavatar
door denders
#72213
Papavoine schreef:Ik woon zeker vlakbij, in de Sonatestraat. Rij iedere dag met de TT, maar 's nachts staat hij lekker binnen. Hij is standaard verlaagd. De kleur is niet nimbusgrijs, maar dolfijngrijs. Zo rijden er dus al aardig wat TT's rond hier in de buurt van Hellevoetsluis.

Haha, oke dat is idd. 4 straten hier parallel vandaan!
Volgens mij zag ik je auto pas nog voorbij komen, maar aan de rondostraat staat er nog eentje een donkerblauwe cabrio geloof ik. (4 TT's in totaal erg dicht bij elkaar!)

Groot gelijk binnen stallen als je die mogelijkheid hebt.
Je wilt niet weten hoeveel mensen door de rommel geen plek hebben voor hun auto in de garage!
Ik vind dat daar je auto gewoon in hoort te staan, is ook behoudt van e.e.a.
Troep hoort bij de gemeente, zat plek en geheel nieuw ingericht hier in H'sluis overigens en gratis :D

Tegenwoordig rij ik niet meer elke dag, gaat wel weer komen misschien een keer..
Geef maar eens een gil met mooi weer als je eens wilt loeren naar de zwarte duivelin, staat mooi naast die van jou! (mooie uitvoering ook)

Grt, Dennis
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]