Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door niels
#65313
Ja dat was ik. Jij had een prachtige zwarte TT quattro zonder audi-logo in de grille. Erg strak!

Ik denk dat we elkaar wel elkaar wel vaker zullen tegenkomen als je altijd rond die tijd daar rijd.

Groeten,
Niels
Gebruikersavatar
door niels
#65370
Dankjewel, het is vooral een plaatje als de zon er op valt. De volgende keer moet je echt even stoppen als je er bent, want ik ben benieuwd naar jouw auto i.c.m. de velgen. Ik las dat je hem wilt gaan verkopen. Komt er dan een andere TT of ga je dan op zoek naar wat anders?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65373
ik wil hem niet direct kwijt maar heb hem nu 3 jaar en wil een auto met meer ruimte hebben en 1 waar m`n vriendin ook normaal in kan rijden. dit gaat te snel en is te laag voor een vrouw na mijn mening
Gebruikersavatar
door niels
#65391
Oh dat is jammer. Het is inderdaad niet de meest praktische auto qua ruimte, maar toch verbaast iedereen zich vaak over de ruimte voorin en in de kofferbak. De achterbank hadden ze eigenlijk volledig weg kunnen laten want daar kan een volwassen mens gewoonweg niet zitten door de aflopende daklijn in combinatie met de middenconsole.

Te snel heb je zelf in de hand, maar te laag kan ik me voorstellen. Vooral het in/uitstappen vanaf de passagierkant is lastig, omdat je dan niet een stuur hebt om je aan vast te houden.

Hopelijk kun je het besluit nog even uitstellen/afstellen en ben benieuwd wat de opvolger word.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65401
ik verkoop hem ook niet per direct maar denk dat ie later dit jaar wel een andere eigenaar heeft al vindt ik het model helemaal super, nog steeds na 3 jaar in m`n bezit :)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]