Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#10003
Het viel mij op, dat zodra ik mijn ramen sproei, normaliter ook de twee koplampen gesproeid moeten worden (oem xenon).
Nu heb ik het idee dat dit niet altijd gebeurd. Dus dat niet altijd die twee kapjes op de voorbumper open gaan en de twee sproeistokjes eruit komen.
Ik kan dit moeilijk controleren, ja alleen als ik stil sta en van buitenaf kijk terwijl iemand anders sproeit oid.
Klopt het dat de koplamp sproeiers niet altijd fungeren of alleen tijdens het rijden ofzo?

Bedankt!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#10005
De verlichting moet wel branden als je ze wilt laten werken. Bij mij deden ze helemaal niks (bleek een zekering te zijn).
Gebruikersavatar
door massari
#10006
Het is ook zo dat je net even wat langer de hendel van de ruitenwissers naar je toe moet halen voordat de koplampwissers in werking treden. Als je het maar kort doet dan wordt alleen je voorraam schoongemaakt. Je hoort het vanzelf wanneer de koplampsproeiers gaan werken...
door emanuel
#10007
Ook zit er een vertraging in. Als je je ruit maar kort sproeit gebeurd er bij de lampen niets. Pas als je wat langer door blijft spuiten zullen je koplampspoeiers in actie komen. Ja kan het in een rijdende auto trouwens wel goed horen dat er een 2de pomp in actie komt.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10039
minimaal 5 sec. de hendel vasthouden dan treden ze pas in werking, maar als de verlichting niet aan is dan werken ze niet heb ik meerdere malen ervaren bij zowel de TT als de S3.

5 sec. dan heeft het systeem de tijd om middels druk die opgebouwd moet worden om de sproeiers te laten werken om het ook goed te laten functioneren en het moet een sec. of 5 anders vult ie t systeem daar niet goed om te kunnen sproeien. Mijn hobby was achterliggende auto's een wolk spray te geven, sloeg zo mooi wit uit haha
Laatst gewijzigd door Ronnie op di apr 03, 2007 14:09, 2 keer totaal gewijzigd.
door allewijn
#10041
Minimaal 5 seconden inhouden?
Da's best lang...
Owkee, dan kan ik het nog eens proberen. En het zou ook best eens kunnen dat ik mijn verlichting niet aan had op momenten dat ik het probeerde...Bedankt!
Ik laat uiteraard ff weten als het wel gewoon werkt.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]