Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
#13608
Ik heb dus een Dension IceLink plus in m'n TT ziTTen, maar helaas werkt 'ie niet :( Ik zie m'n iPod keurig bijladen als ik contact maak, maar m'n Pioneer head unit ziet hem niet als CD wisselaar (er gebeurt niets als ik op 'source' druk).

Na wat Googlen lijkt een mogelijke remedie om de boel te reseTTen, dwz. de stroom van zowel de autoradio als de IceLink afhalen, minuutje wachten, stroom er weer opzetten. De zekering van de radio laat zich makkelijk vinden, maar God mag weten waar ze de permanente + voor de IceLink vandaan hebben getapt. Ik heb m'n hele dashboard al losgehaalt om er vervolgens achter te komen dat het ding daar helemaal niet zit :roll: :roll: Waarschijnlijk zit 'ie pal achter m'n autoradio, maar... daar mis ik weer de beugeltjes van waarmee je hem kunt ontgrendelen en eruit trekken.

Iemand toevallig nog wijze raad?
door Jerry
#14059
Misschien gewoon de accupool los halen en weer vast zetten dan is alles even spanningsloos, let wel op dat je de ramen opnieuw moet inregelen ( is ook zo ge
beurt)

suc6,

Jerry
door TT-mike
#14067
Dankjewel voor de tip, maar ik heb volgend weekend van die Pioneer-beugeltjes om de unit eruit te krijgen :)
door TT-mike
#14569
Ok, na heel wat tandenknarsen ging uiteindelijk toch het licht branden. Net op tijd, want ik stond op het punt om een nieuwe radio aan te schaffen omdat ik dacht dat het spul stuk was :)

Mijn IceLink is van het type dat gewoon op de Aux aangesloten moet worden. Bij m'n Pioneer head-unit moet dan dus het stekkertje van de CD wisselaar eraf, en het stekkertje van de IceLink erin.

CD wisselaar werkt prima. En als ik m'n iPod in die IceLink houder deed zag ik hem wel opladen. Maar alleen geen geluid dus. Ik dacht al bijna dat het spul stuk was tot ik toch maar eens zo verstandig was de gebruiksaanwijzing van m'n Pioneer te lezen. En daar zag ik opeens "om de AUX op de radio in te schakelen, kies in het algemene menu voor AUX->ON".

*zucht*

Dus... typisch gevalletje RTFM :) Maar het werkt weer iig!!! :D :D :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]