Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#15391
Download hier de Flyer als je een Audi TT gespot hebt. Deze flyer kun je voor jezelf
een aantal uit printen. En in je auto leggen. Zodat je altijd mensen met een TT kunt wijzen op ons forum en club. Plaats deze flyer bijvoorbeeld onder
zijn of haar ruitenwisser.
Gebruikersavatar
door Niels82
#15400
Hey

dat is mooi paulus, nou kan ik ook de flyer bij mooie dames onder de ruiterwissers stoppen :wink:



:thumbleft:
Gebruikersavatar
door tony
#15487
:D ziet er leuk uit,
ga zeker lekker flyeren

:D groet ton :D
door allewijn
#15489
Goed idee!
Ennuh niet flyeren als het keihard regent hè haha, dan zit er een 'vodje' onder de ruitenwisser!
Ik ga ook flyeren, zal er iig een paar in m'n TT leggen.
Gebruikersavatar
door EsTTher
#15502
Breed schreef:Thanx Paulus! Ik ga zeker flyeren!
Cheers, Breed
Doe er dan ook een onder je eigen ruitenwisser....misschien wordt je dan ook lid van de club :lol:
door allewijn
#15506
EsTTher schreef:
Breed schreef:Thanx Paulus! Ik ga zeker flyeren!
Cheers, Breed
Doe er dan ook een onder je eigen ruitenwisser....misschien wordt je dan ook lid van de club :lol:
Haha EsTTher, dat vindt ik een goeie. Niet persoonlijk naar 'Breed' bedoeld, want die heeft misschien zo zijn redenen, maar het valt mij idd op dat er érg veel forumleden zijn, die toch echt flink actief zijn, vele posts hebben en echte liefhebbers zijn, maar toch géén (betalend) lid van de club!
Als niemand meer betaald verdwijnt de hele community, en dat zou vreselijk zonde zijn!
Gebruikersavatar
door Breed
#15514
Even een reactie..

't wordt nou ook niet echt gepromoot. Ik heb eerlijk gezegd ook niet gezocht naar een 'echt' lidmaatschap waar je voor moet betalen., maar ik ben gewoon op 't forum terechtgekomen. Bij de 206club was ik wel betalend lid en nadat ik een tt had, heb ik gelijk HET tt forum opgezocht. Ik heb alleen nog niks over enig betalend lidmaatschap gehoord?! 't kan zijn dat ik misschien iets gemist heb, maar ik ben zeker niet te beroerd om deze site te helpen onderhouden (integendeel.. my pleasure). Misschien een idee om nieuw geregistreerde 'gebruikers' hierover een mailtje te sturen? No offence, maar ik heb het beste met dit forum voor en wil niet afgerekend worden over iets dat ik niet weet :? Please let me know.

Groetjes, Sanne :wink:
door krieltje
#15517
mwah,ik vindt dat het iedereen vrij staat om wel of niet te betalen.
Ikzelf ben geen betalend lid,en ben altijd wel op het forum te vinden.
Voel me echter ook niet aangesproken om wel te gaan betalen.
Ben gek van mijn TT,maar om nou te gaan betalen om bij een "club" te mogen horen,gaat me iets te ver
door allewijn
#15531
Ieder zo zijn mening 'krieltje', dus als jij géén betalend lid wil worden, dan is dat absoluut geen probleem.
Er zullen echter in de toekomst wél bepaalde privileges voor betalende leden komen. En terrecht vindt ik persoonlijk! (ik denk aan kortingen bij bedrijven, bepaalde downloads van handleidingen/how-to's op het forum/toegang tot bepaalde topics/etc.)
Tevens vindt ik de geringe betaling een stukje 'waardering' voor de club, de initiatieven, het bestuur en het forum!

Trouwens: Het onderscheid is al begonnen: De 6e meeting, de kosten voor die dag liggen 20,- euro pp hoger dan voor de betalende leden! Prima! Dat snap ik en moedig ik van harte aan.

En Breed: Jouw opmerking/constatering kan ik volledig begrijpen! Als je idd, toen je je TT kreeg, gezocht hebt naar het TT forum, dan kwam je ook direct op het forum en weet je begrijpelijk weinig van het bestaan van de club. Deze club vindt zijn 'portaal' namelijk via een compleet ander world-wide-web adres: www.TTclub.nl en die sla je dus logischerwijs over als je direct naar het tt-forum.nl gaat!

Op het forum wordt inderdaad vrij weinig aan de club 'an-sich' besteed (geen idee waarom eigenlijk), persoonlijk zou ik het dan ook een GOED idee vinden om nieuwe leden via hun email adres een uitnoding te sturen om lid te worden van de club. Hierin de voordelen omschreven, en op een zodanige wijze dat het niet 'gepushed/opdringerig' wordt maar de keus vrij is! Zo is een ieder direct op de hoogte!
Lezen jullie mee???-->Bestuursleden?

Groetjes,

Tim
Laatst gewijzigd door allewijn op do aug 23, 2007 16:46, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door remarc
#15537
mooi omschreven, allewijn
Gebruikersavatar
door MisterCats
#15547
allewijn schreef:Lezen jullie mee???-->Bestuursleden?

Groetjes,

Tim
jaja 8)
Gebruikersavatar
door EsTTher
#15557
Nog even en dan moet je via de club site naar het forum.
Op die manier komen nieuwe gebruikers automatisch op de club site terecht!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#15574
t wordt alleen maar beter en overzichtelijker... goed werk heeft tijd nodig!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]