Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door charlotte
#15009
Na lange tijd gaat het dan toch gebeuren. Volgende week komt een hifi wizzkid eea inbouwen zodat ik weer een heerlijke flinke dreun in mm TT kan laten knallen.
Deze radio neem ik (niet de allernieuwste van pioneer maar wel heel mooi bij mn interieur).
Afbeelding
Verder worden er nw speakers,andere versterker en als het ff kan een woofer ingebouwd. Voor de woofer moet ik dn wel wat plek inleveren maar dat heb ik er graag voor over.

ben zo blij...zoooo blij....

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door EsTTher
#15011
Ziet er strak uit Charlotte!
Straks foto's van het eindresultaat??
Gebruikersavatar
door MisterCats
#15012
Mooie strakke radio Charlotte :P
Wat zal dat lekker klinken :wink:
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#15015
Ziet er goed uit Charlotte!
door TT-mike
#15017
Zeer strak design van die radio idd :)
Gebruikersavatar
door vgamb
#15024
Kun je de kleur ook aanpassen?
Ik heb sinds vorige week de jvc kd bt-1, en die is ook echt geweldig.
Inclusief usb en blue tooth, je kunt de kleuren per primaire kleur aanpassen, dus werkelijk full colour aanpassen.
Design van je radio is erg strak Charlotte, chapeau!
Gebruikersavatar
door PaulusB
#15027
Netjes charlotte als me achterlichtjes binnenzijn kom ik even luisteren.
door allewijn
#15131
Da's een goede headunit! En idd knap design!

Laat je je subwoofer wel mooi wegwerken? Dus niet zo'n lelijke bekisting achter de bak gesmeten?
Of hoe ga je dat eigenlijk doen, met een cabrio? Want dan kun je toch beter die standaard 8" woofer die tussen/achter de stoelen zit, vervangen voor een beter model die zich laat versterken?
In de kofferbak heeft nml. niet echt effect bij een cabrio.

En een tipje: Als je voor andere speakers in je deuren kiest, kies dan een goede composet en laat gelijk BITUMEN in je deuren plakken, dit voorkomt trilling en maakt de speakers, niet overdreven 2X zo goed qua klank. Alles zal vééél strakker, gecontroleerder, dieper en dus mooier klinken!
(Vibraflex, Dynamat of dat spul van Caliber)
Zelfs een standaard audi speaker (die zijn van het merk nokia) kan je door deze toepassing veel beter laten klinken! Zeker voor de mensen die BOSE hebben.

Ikzelf heb eergister ook de linkerdeur volledig met bitumen bekleed, zowel de metalen binnenzijde van de deur, als de plastic deurbak.
Nu hoor je zo'n enorm goed verschil tussen de linker- en de rechterdeur. De rechter moet uiteraard nog gebeuren maar daar had ik nog geen tijd voor.
(Ikzelf heb wel een hele mooie Focal versterkte composet in de deuren zitten).
Er trilt op elk volume helemaal niets meer in de deur! Hij is volledig 'dood'...

Een aanrader dus! :wink:
door emanuel
#15133
Hoeveel Kg bitumen komt er dan per deur in ? Ik heb nl ook nogal eens last van ongewenste trillingen in de deuren. Wat kost dat spul in de hoeveelheid die je per deur/auto nodig hebt?
door allewijn
#15138
Ikzelf heb ongeveer net geen 1m2 per deur gebruikt. Dit is ongeveer 4KG per deur (lijkt nu net een dikke Lexus als je de deuren dichtgooit)

Na een lange test & zoektocht ben ik uitgekomen op 2.5mm dikke VIBRAFLEX ontdreuningsmatten.
Als ik nml. zoveel ontdreuningsmat zou moeten kopen van Dynamat of Caliber, dan zou ik minstens 100 euro kwijt zijn.

Ik heb een bedrijf gevonden in NL dat Merford Vibraflex levert voor máár 7,40 euro per vierkante meter!
Het is fantastisch spul, het kost geen drol, is perfect te verwerken (warm maken) en ontdreunt als de beste!

Echt een AANRADER:

Merford Noise Control Vibraflex
Gebruikersavatar
door Martijne
#17859
Hoi Charlotte,

Had je toevallig in je TT een Bose set, die je er dus nu uitgehaald hebt?

Ik ben namelijk op zoek naar een kabelboom voor een Bose systeem...
(De rest heb ik al in huis).

Groet
Martijn
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]