Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#26727
heb ik een mooie eisenmann dubbele uitlaat besteld...paar weekjes wachten....gelijktijdig een 3.2 V6 honinggraat diffusor besteld bij audi roosendaal....staat dat ding op back-order.....en geen idee wanneer dat ding binnen komt...
enja, om nu zonder diffusor rond te rijden is ook geen zicht...

iemand nog ideeen, suggesties waar ik -snel- zo´n ding kan halen??? of word het toch eentje in duitsland bestellen???
Gebruikersavatar
door Niels82
#26729
Hey ,

Ik heb vorig jaar een carbon er onder gedaan dus heb de orginele hier nog liggen met 2 uitlaten. die kun je wel overnemen hij is silver grijs.

Groet

NIELS
Gebruikersavatar
door svkaster
#26768
Hoi Niels ik ben al een tijd op zoek naar een dubbele difuser in de kleur zee zilver.
Dus ik heb ook wel interesse. wat moet hij kosten, ik neem aan dat Twan geen zilver kleurige op een blauwe TT wil.

m.v.g

Stefan
#26792
twanvanloon schreef:heb ik een mooie eisenmann dubbele uitlaat besteld...paar weekjes wachten....gelijktijdig een 3.2 V6 honinggraat diffusor besteld bij audi roosendaal....staat dat ding op back-order.....en geen idee wanneer dat ding binnen komt...
enja, om nu zonder diffusor rond te rijden is ook geen zicht...

iemand nog ideeen, suggesties waar ik -snel- zo´n ding kan halen??? of word het toch eentje in duitsland bestellen???
Hoi Twan,

Ik heb nog een diffusor liggen voor een dubbele uitlaat liggen in jouw kleur :wink: .

Gr.Erwin
Gebruikersavatar
door Niels82
#26794
svkaster schreef:Hoi Niels ik ben al een tijd op zoek naar een dubbele difuser in de kleur zee zilver.
Dus ik heb ook wel interesse. wat moet hij kosten, ik neem aan dat Twan geen zilver kleurige op een blauwe TT wil.

m.v.g

Stefan
Hallo Stefan,

Ik zou niet weten wat het moet kosten. dus doe een bod zou ik zeggen.

groet

niels
Gebruikersavatar
door twanvanloon
#26801
niels, bedankt voor het aanbod, maar zoek er een in honinggraatprofiel...vind ik toch het mooist....heb een adres gevonden in enschede die ze waarschijnlijk binnen een weekje kan leveren, dus ff afwachten...

bedankt allen, en ik laat nog ff weten ik hem heb!!!

grtz!
Gebruikersavatar
door TT Erwin
#26802
twanvanloon schreef:niels, bedankt voor het aanbod, maar zoek er een in honinggraatprofiel...vind ik toch het mooist....heb een adres gevonden in enschede die ze waarschijnlijk binnen een weekje kan leveren, dus ff afwachten...

bedankt allen, en ik laat nog ff weten ik hem heb!!!

grtz!
Je mag die van mij lenen niet kopen zodat je voor verlopig even je uitlaat eronder kan plaatsen :wink:
Gebruikersavatar
door TTdriver
#26821
hoi twanvanloon
ik heb vorige week mijn oude diffuser er weer opgezet de gladde zeg maar
en heb de honingraat diffuser nog liggen je kan hem overnemen als je wil
ik hoor het wel
het is wel dubbele pijp
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]