Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door joTTie
#29540
Na drie weken rond te hebben getoered, is mijn TT prima bevallen. Hij heeft 5200km prima doorstaan.
Ik heb mijn TT mee op vakantie naar Griekenland genomen. Berg op , berg af. Allemaal prima.

Helaas is niet iedereen zo zuinig op mijn auto als ik zelf ben en ontdekte ik na een avond stappen in Thessaloniki een lelijke kras op mijn bumper.
Gelukkig is die kras netjes weggewerkt voor 60,- en is er helemaal niets meer van te zien.
Enig minpuntje is de hoge marmeren stoepen (bijna) overal en heb ik nu 3 beschadigde velgen :cry:

Op een gegegen moment ging het raam aan de bestuurders zijde niet meer automatisch omlaag maar moet ik het knopje ingedrukt houden.
(iemand enig idee wat dat kan zijn)

Al met al een geslaagde TT vakantie :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#29541
je moet hem even een tijdje vast houden dan doet ie het de volgende keer weer automatisch.
jammer van je wielen. ik heb het zelfde probleem met m`n wielen maar dat was al zo toen ik hem
heb gekocht. binnenkort maar eens even te shoppen voor nieuwe wielen
door joTTie
#29546
Probleem is dat het raam dan ook niet iets zakt als ik het portier open (met gesloten dakje).
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#29572
dat is een vreemd geval zeg. als je hem nu vast houd van boven naar beneden doet ie het dan misschien weer goed.
misschien is hier wel iemand die dit heeft meegemaakt.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#29574
In de TT-handleiding staat een procedure beschreven om het raammechanisme te resetten/opnieuw in te leren. Misschien dat het daarmee al verholpen is.
Durf even niet te zeggen of de methodes die hier in het verleden op het forum gezet zijn afwijken van deze procedure, dus het kan handig zijn om die er ook nog even bij te zoeken :wink:

Hoorde laatst ook iemand, waarbij de sensor in het dak (die registreert of het dak dicht is of niet) niet helemaal goed werkte. Als de computer nog denkt dat het dak open is, dan zal ie ook niet het raammechanisme aansturen :)
Ook hier zwerft ergens een topic over rond op 't forum.

Succes in ieder geval!

Groeten
Joop
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]