- za mei 16, 2009 16:29
#38412
Hallo!
Maak gelijk even van het moment gebruik om me even voor te stellen. Mijn naam is Jan en sinds kort ben ik de trotse bezitter van een audi TT 1.8!
Nou kwam ik er via dit forum achter dat het "vreemde geluidje" bij het schakelen mogelijk afkomstig is van een versleten DV, dus gelijk maar een forge splitter besteld.
Uit de handleiding blijkt dat je hem andersom moet aanbrengen dan het origineel (dus met de bovenkant naar de passagierskant). Toch lees ik op andere fora dat dat niet altijd aan te raden is, dus gewoon te installeren zoals het origineel.
Nou blijkt alleen dat (als ik de forge wil aanbrengen volgens de handleiding) het kleine vacuumslangetje dat bovenop de forge gemonteerd moet worden een beetje kort is.
zo moet het geinstalleerd worden volgens forge:
en zo ziet het er nu bij mij uit:
De slang met de witte lettertjes is een beetje kort om om te leiden naar de bovenkant van de forge als ik hem plaats volgens de instructies van de fabrikant, op de originele manier moet het wel passen.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Toch aanbrengen als het origineel of een langere slang gebruikt?
bedankt alvast!
Jan
Maak gelijk even van het moment gebruik om me even voor te stellen. Mijn naam is Jan en sinds kort ben ik de trotse bezitter van een audi TT 1.8!
Nou kwam ik er via dit forum achter dat het "vreemde geluidje" bij het schakelen mogelijk afkomstig is van een versleten DV, dus gelijk maar een forge splitter besteld.
Uit de handleiding blijkt dat je hem andersom moet aanbrengen dan het origineel (dus met de bovenkant naar de passagierskant). Toch lees ik op andere fora dat dat niet altijd aan te raden is, dus gewoon te installeren zoals het origineel.
Nou blijkt alleen dat (als ik de forge wil aanbrengen volgens de handleiding) het kleine vacuumslangetje dat bovenop de forge gemonteerd moet worden een beetje kort is.
zo moet het geinstalleerd worden volgens forge:
en zo ziet het er nu bij mij uit:
De slang met de witte lettertjes is een beetje kort om om te leiden naar de bovenkant van de forge als ik hem plaats volgens de instructies van de fabrikant, op de originele manier moet het wel passen.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Toch aanbrengen als het origineel of een langere slang gebruikt?
bedankt alvast!
Jan