Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jarik
#56736
Hallo allemaal,

ik wil graag op het plaatje van Emanuel een Brodit pass through-holder schroeven. Daarin kan ik dan de xcarlink kabel stoppen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb deze houder gezien:
http://www.pdashop.nl/product/93391/bro ... -skin.html
Is dat voldoende of moet er ook een 'tussenstuk' op zoals hier te zien:
http://www.pdashop.nl/product/12111/cat ... l-set.html

Op het plaatje van Emanuel zitten 2 gaatjes, zijn deze voorgeboord voor de Brodit of voor iets anders?

Bedankt voor het antwoorden!

Groetjes,
Jarik
Gebruikersavatar
door sweeper
#56740
Waarom neem je niet gelijk de TomTom Iphone carkit houder met Brodit swivel, dan heb je gelijk alles in 1. Werkt perfect kan ik je zeggen. Ergens hier staat in een topic een foto van mijn oplossing, maar ik zet de foto's er nog wel keer op. :smt002

Welke je ook neemt van Brodit, je hebt de swivel mount nodig, en het plaatje daarvan moet je aanpassen. Hij is te breed om tussen de roosters te passen.
De houder in jouw eerste link moet voldoende zijn. Zo te zien heeft die de swivel er al bijzitten.

De gaatjes van Emanuel zullen voor iets anders zijn, want bij mij paste het niet.
Iphone carkit TT 001 (Large).JPG
Iphone carkit TT 004 (Large).JPG
Iphone carkit TT 005 (Large).JPG
Iphone carkit TT 006 (Large).JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door Jarik
#56826
Eric,
bedankt voor je reactie. Je maakt me wel aan het twijfelen met die mooie plaatjes!
Maar eigenlijk rijd ik voornamelijk dezelfde stukken (naar mijn werk) die ik wel kan dromen, dus die TOMTOM gebruik ik bijna nooit (behalve als ik ergens anders heenga). En dan heb ik gewoon mijn TOMTOM die ik tijdelijke even op het raam kan plakken.
Ik wilde eigenlijk de iPhone gewoon bij instappen op de houder kunnen klikken en dan genieten van elk liedje wat in me opkomt tijdens al mijn ritjes... ;)
Gebruikersavatar
door sweeper
#56828
Dat is het mooie van de huidige smartphones, ze zijn gelijk alles in 1.
Je hoeft overigens geen TomTom software op je Ihpone te gebruiken om van de houder gebruik te kunnen maken. Zelf heb ik Sygic Aura als navigatie. (gratis via nieuwsgroepen :wink: )
Ik gebruik het ook zeker niet dagelijks, maar met zo'n telefoon kan je het ook niet vergeten als je het wel ineens nodig hebt.

Aan de TomTom houder zit ook een AUX aansluiting om de muziek naar je radio te brengen, maar zelf had ik al een Ipod 5 die permanent in de auto aangesloten zit.
door Jarik
#56841
Ja, je kunt er inderdaad alles mee, die smartphones...

Maar als ik het geluid via een AUX kabeltje wil, moet ik weer een radio ervoor kopen...
En jij hebt een extra stroomvoorziening in je dashboard, dat heb ik niet en ik ben ook niet technisch op dat vlak, dus dan ga je weer draden zien...
No go voor mij dus ;)
Als ik nu TomTom of andere navigatie wil gebruiken, kan dat nog steeds (maar dan zonder GPS-versterker...). Vraag is of ik dat nodig heb met open dak ;)

Maar ik zal Emanuel wel even vragen voor welk opzetstuk hij de gaatjes erin heeft gemaakt.
Gebruikersavatar
door Rommyke
#56842
Eric,

Mooie mods allemaal.
Uw wagen zou ik wel eens in het echt willen zien met alle jou mods.
Op motorisch vlak als op de andere vlakken.

Hopelijk eens op een meeting he ... :wink:

Groetjes
Romain
Gebruikersavatar
door sweeper
#56844
Rommyke schreef:Eric,

Mooie mods allemaal.
Uw wagen zou ik wel eens in het echt willen zien met alle jou mods.
Op motorisch vlak als op de andere vlakken.

Hopelijk eens op een meeting he ... :wink:

Groetjes
Romain
Dank je, en ik zit nog te twijfelen of ik naar de zuid meeting kom. Dus wie weet.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]