Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#58657
Zie onderschrift, ja ik heb idd. sline,advance model en daarbij behorende :puke: ose.....

:D
Gebruikersavatar
door denders
#58680
Zoals gezegd, een achterhaald systeem wat niet slecht is maar -4 bass en niet eens fader mogelijkheid en erg storingsgevoelig qua ontvangst zeker niet goed te noemen aangezien ik veel beter heb gehad :wink:
Heb geen zin om geld erin te steken maar anders werd het echt alles eruit en JBL+Pioneer mosfet systeem erin! :roll:

Is dat met de MK2 ook zo'n top geluid Bose erin??
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#58682
misschien ben je er in de wintertijd op uitgeluisterd en je hebt wat geld beschikbaar ervoor dan alles er toch nog maar eens uit en dan echt alles super monteren en lekker knallen met een top merk! 8)
Gebruikersavatar
door denders
#58687
Haha, ja ideetjes genoeg :wink:

Neu, ik hou hem verder wel zo ook met het oog op originaliteit/verkoop aangezien ik de auto niet heel lang zal houden zoals je weet. Eerst nog de velgen en banden, op maat chip en dan nadert de onderhoudsbeurt ook wel, daarna misschien nog andere/betere schijven en blokken een leuke lcd tv en doorsparen voor die Cayman hoor.
Ja ik mag wel een lot gaan kopen....!! ideetjes genoeg maar ik zal niet de enige zijn hier, die crisis is op die manier zo weer over.. haha 8)
Maar je hebt wel gelijk, als ik echt ervan baal en het stoort me gebeurd het! :oops:
Gebruikersavatar
door doezel
#58699
en toch, met een andere headunit kom je al een heel eind. Hoef je niets aan te passen aan je kabelboom (dus kun je altijd met 20 min. werk je stereo weer in oude/originele staat terugbrengen)

Is ook niet zo duur, niet veel werk en loont zich zeker! (en je hebt dan, afhankelijk van je radio, meteen usb, mp3, bluetooth, cd frontlader etc....)
Gebruikersavatar
door denders
#58708
Aanvullend: Het enige wat je dan zult moeten missen met een andere (normale moderne) headunit is het middendisplay als je die hebt, dus waar de radio info in de tellerunit te zien is.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]