Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#60491
Heb deze TT gespot in Heukelum, voor het eerst 4 maanden geleden.
Inmiddels staat hij er nog steeds zo bij, lege banden smerigheid en roest.. :evil:

Ga je schamen, ofzo

Afbeelding
#60492
Zonde.. zeker gestolen en daar gedumpt????
Of geen geld voor reparatie meer / in de soep gedraaid komt bij me op..

Feit: Heel erg triest zo met een auto omgaan!
#60524
Hij heeft natuiurlijk spijt gekregen dat hij geen cabrio heeft gekocht en laat dat ding dus (met opgelast dak) als vuil langs de kant staan. Nou, dan moet ik zeggen, en een aantal van jullie weten wel dat ik een echte cabrio man ben, dat dat toch wel heel erg zonde is, want het is nl een TT, en die laat je idd niet zomaar als vuil langs de kant van de weg staan. Dus ik stel voor dat we een advertentie voor onderdelen neerzetten, die mogen dan kostenloos opgehaald worden (wel gereedschap meenemen en zelf demonteren) in Heukelum (where the fuck that may be. ah, misschien is dat het probleem, de eigenaar weet niet meer in welk gat hij hem geparkeerd heeft......)
#60547
Politie, daar kun je je melden dat je een TT gevonden hebt :D die kunnen bij dergelijke gegevens middels t kenteken en als die niet klopt via de verzekeraars checken aan wie t chassisnummer toebehoort. De Gemeente mag na een bepaalde periode een voertuig pas van de openbare weg halen en stallen bij hen en na een periode als er niemand komt opdagen gaat t traject weer verder.
#60550
Klopt, onderweg in Schiedam, naar mijn werk is zowat op de weg ergens in het centrum een oude Fiat Uno ofzo "gedumpt" zo voor winkels na pech.. staat al paar weken nu daar met lekke band en vuilniszak(ken) op de stoel(?)erin. Al twee notities onder de voorruit zag ik toen ik vanochtend langsreed.
Zal wel snel verdwijnen binnenkort.
Bij sommige auto's is het goedkoper om hem gewoonweg achter te laten en dan zorgt de gemeente wel voor je afvoer :?

Maar deze TT lijkt mij nog niet helemaal dat stadium bereikt te hebben!!
#60558
Je kan ook zeggen dat je een "verdacht" uitziende wagen al enige tijd "onbeheerd" op een parkeerplaats hebt zien staan en dat je de zaak niet helemaal "vertrouwd".
Afgelopen zomer stond er hier in de buurt een busje in een dreef in de bossen geparkeerd al geruime tijd. Heb toen een mailtje naar de politie gestuurd en kreeg zowat dezelfde dag netjes een mailtje terug dat ze de eigenaar hadden nagetrokken en hem gesommeerd hadden de bus daar weg te halen. Achteraf bleek die bus daar met stukken te staan en dat de eigenaar nog zoekende was naar vervoer om 'm op te halen. Al met al was die bus toch na een dag of wat weggehaald.

Groeten
Joop
#60559
Tijdens het slijpen aan het dak zag ik wel een verdacht pakketje liggen, er staken wat draadjes uit met een klokje eraan. Ik ben er verder niet aangeweest. Maar toen ik ook wat papieren met Arabisch teksten zag liggen ben ik snel gestopt met slijpen en maar weer weg gegaan. Misschien moet de EOD er maar bij komen, want anders blijven er weinig reserveonderdelen over. Door het slijpen is de auto echter niet meer waterdicht denk ik........
#60568
Steven,
Even het kenteken noteren en er mee naar een bevriende audi dealer gaan,zeggen dat je deze auto wil kopen en info wil hebben over onderhoud en het aantal eigenaren.
Krijg je ook wel te horen van wie hij nu is.
Succes Eric V.

ps. een audi roest niet alleen bij de randen waar het dak op de roadster is gelast.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]