- zo nov 17, 2013 19:56
#80253
okee , ben erover aan het nadenken om de wagen terug wat hoger te vijzen ...
Ik ben het stilaan beu aan het worden , om 2X / jaar de schroefset te veranderen qua hoogte (om reglementair onze jaarlijkse keuring te doorlopen) , daarom zou ie terug een dikke cm omhoog moeten .
Persoonlijk vindt ik dat te hoog om dan met 19inch te rijden en denk er dus aan om terug naar 18inch te gaan .
ofwel gaan ze de verkoop in (en gebruik ik m'n ABT velgen) , ofwel ruil ik met een oem S-line setje met goede merkbanden .
Het gaat dus om (replica) CH velgen , verleden jaar nieuw gekocht + 225 Dunlop Sportmaxx banden + carbon BBS naafdoppen , 2 velgen hebben lichte stoeprandschade .
Nogmaals , ik ben er nog over aan het nadenken , heeft er iemand nog een voorstel , hoor ik het wel , maar mijn voorkeur gaat naar originele S-lines .
Fotootje van m'n velgen
Ik ben het stilaan beu aan het worden , om 2X / jaar de schroefset te veranderen qua hoogte (om reglementair onze jaarlijkse keuring te doorlopen) , daarom zou ie terug een dikke cm omhoog moeten .
Persoonlijk vindt ik dat te hoog om dan met 19inch te rijden en denk er dus aan om terug naar 18inch te gaan .
ofwel gaan ze de verkoop in (en gebruik ik m'n ABT velgen) , ofwel ruil ik met een oem S-line setje met goede merkbanden .
Het gaat dus om (replica) CH velgen , verleden jaar nieuw gekocht + 225 Dunlop Sportmaxx banden + carbon BBS naafdoppen , 2 velgen hebben lichte stoeprandschade .
Nogmaals , ik ben er nog over aan het nadenken , heeft er iemand nog een voorstel , hoor ik het wel , maar mijn voorkeur gaat naar originele S-lines .
Fotootje van m'n velgen
Mk2 roadster "Dakar beige"