Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jordi
#83636
Ter informatie wellicht dat iemand anders hier ook iets aan heeft.

Mijn raam stopte bij het sluiten ongeveer op de helft en op 3 kwart.
Ik las op een forum hoe je dit oplost.

Beide ramen helemaal naar beneden en nadat ze volledig open zijn de knoppen naar beneden blijven duwen voor ruim 5 seconden, doen dan de ramen helemaal omhoog en houd ze weer 5 seconden nadat de ramen gesloten zijn de knoppen vast.

Nadat ik dit heb gedaan sloten de ramen weer goed en ook die paar mm bij de deur openen en sluiten gingen weer zoals het hoort.
door Dimpelman
#86386
Uiteindelijk gelukt, gister goed gespit meerdere fora en de onderstaande opties geprobeerd:

Try the window reset

1. Ignition on
2. Windows all the way down
3. Windows all the way up (If the windows don't go all the way up here
then release and repeat up motion until they do...then continue to step 4.)
4. Release switches
5. Pull switches up for 3 to 5 seconds
6. switches
7. Ignition off



Alles uit, uitstappen, deur(en) dicht en met sleutel in het portierslot 1x naar rechts draaien en vasthouden 2 seconden.
Nog een keertje en de ramen gaan sluiten aan beide zijden. Toen was het euvel over en is niet meer voorgekomen.

1. (auto is op slot) Je steekt sleutel in slot bestuurders zijde & draait de sleutel zodat de auto van slot gaat. Hou de sleutel in deze stand vast. Na een aantal seconden moeten nu beide ramen tegelijk naar beneden gaan.
2. zelfde als 1, maar nu via de afstandbediening, dus als je de auto opent de knop vast houden.

Op deze manier in het tegenovergestelde kan je de ramen dicht doen. Optie 2 werkt alleen als dat via vag-com in de comfort module is ingeleerd.


Bovenstaande opties werkte allemaal niet uiteraard haha maar door spelen met het slot, deur open en het raam compleet naar boven door een aantal minuten naar boven en beneden tot ie helemaal naar boven was, toen de deur dicht gedaan en de knoppen naar boven ingedrukt. En voila, ramen sluiten weer netjes incl de paar mm bij openen en dicht doen van de deuren :mrgreen:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]