Audi TT Club - Forum

Stay tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door Geelas
#88379
Wie kan mij goed advies geven?
Ik heb een mk2, 240 pk (chip) roadster en zou graag een mooier geluid willen. Niet echt veel harder.
Ik heb gehoord dat een GTI voorpijp een goede optie zou zijn, met dan behoud van de standaard einddemper.
Maar misschien hebben jullie hier een mening over, of heb je een beter idee en een adres waar ze dit kunnen doen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#88585
andere einddemper geeft ook een ander geluid er zijn div merken

kat er tussen uit en katvervanger verandert t geluid ook door

voorpijp die anders is idem
Gebruikersavatar
door Ronnie
#88610
Ik heb toen bij de TT de catalysator vervangen voor een catvervanger van EPS, had verder toen geen geld als student om ook de einddemper te vervangen voor een met een voller geluid want de 1.8T begon wat blikkeriger te klinken maar de auto wordt er vrijer van voor je gevoel want de druk vd cat is weg dat filter pleite en werd wat zuiniger plus trok beter door.
door BMX
#89053
Ik ben vooral benieuwd naar waar de clubleden mee rijden.

Bij de NewMINIclub hadden we een topic: "show je uitlaat" *link*.
Uiteraard was het niet alleen een foto plaatsen van je ride met een uitlaat, maar vooral het geluid.
Er zijn zoveel opties mogelijk! Dan is het soms fijn om al een testgeluid te hebben gehoord voor als je zelf iets zoekt.

Ik heb youtube al helemaal doorzocht, maar kan geen goed filmpje vinden van een decat met OEM catback. Het flexibel stuk van mijn uitlaat is gescheurd aan de rand en is nu (tijdelijk) dicht met en pasta. Dit wat voldoende voor de APK.
Ik ben dus op de markt voor een nieuwe downpipe...
Voorheen heb ik altijd decat gereden en denk dat ik dat nu ook wel weer wil. Ik ben alleen nog op zoek naar een goed filmpje met stock backbox.
Daarnaast is de keuze met alleen een uitlaat links erg klein, ze zijn allemaal L+R ... Is er verschil in geluid? of alleen de looks?

Zijn er misschien mensen van hier met een goed filmpje?
Uiteraard alleen een catback filmpje is ook leuk! Dan kan er misschien eens een duidelijk overzicht worden gemaakt :)
door bouw
#90709
Ik heb recent de in dit filmpje opgenomen TT cabrio gekocht. De uitlaat van Maxi-performance gaat er onderuit. Mocht je het wat vinden, dan laat je het maar weten. Moet je er alleen nog een defuser van een V6 aanschaffen.

groetjes Marco.

https://www.youtube.com/watch?v=xPbyQgQrD7Y
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]