Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door RicWil
#91264
Mijn naam is Richard en kom uit Bleiswijk en sinds kort in het bezit van een import TT 1.8 Pro Line S uit 2011. Voorheen een BMW Z4 3.0 si 2006, maar dat werd te Spartaans. Door fysieke klachten problemen met de erg lage instap van de BMW. Audi is wat comfortabeler, luxer en beschaafder 😜 Voor wat betreft het rijden is het wel anders, van een atmosferische 6 in lijn met 265 pk naar een 1.8 4 cilinder turbomotor met 160 pk, maar voor het doel waarvoor ik hem gebruik (plezierritjes) prima te doen. Zakelijk rij ik al zo'n 20 jaar een Audi A6, dus het is wel vertrouwd. Ik hoop via dit forum op veel tips en info 👍

Vriendelijke groet,

Richard
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#91278
Hoi Richard, hoe bevalt de TT tot op heden? Wit houden is regelmatig wassen maar dat heeft wel iets in combinatie met al t donkere.
door RicWil
#91282
TT bevalt tot op heden goed. Ik ben professioneel chauffeur voor een Raad van Bestuur van een grote publieke organisatie, dus het wassen en schoonhouden van een auto zit in m'n DNA en is dagelijks werk. Ben de TT nog een beetje aan het upgraden. Heb een chip tuning laten doen van 160 naar 210 pk en van 250 naar 350 NM koppel, bevalt uitstekend. Verder wil ik nog een andere set velgen, 18 inch met 245/40 premium banden en een Pioneer 2 DIN DAB+ scherm met Apple Car Play.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]