Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
door timloonstra
#91306
Hallo! Ik ben sinds gister in het bezit van een Audi TT Quattro als eerste auto. Auto zag er super netjes uit voor het bouwjaar 2000. Nu kwam ik er alleen vanmiddag achter dat zoals het lijkt de haldex zweet of lekt? Hij is in ieder geval een beetje nat. Zou iemand dit misschien kunnen verklaren. De oorzaak lijkt mij het niet tijdig verversen van de Haldex olie. Maar ik zou het niet zo goed weten. En ik hoop dat het geen bak ellende oplevert. :( :| Foto staat erbij :cry:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door Auraam
#91417
U kunt natuurlijk zelf proberen uw auto te repareren. Maar als je er niet in slaagt, moet je meteen naar het servicebedrijf gaan. Ik heb ervaring met het zelf repareren van mijn auto. Het was geen succes, ook al heb ik de website https://club.autodoc.nl/manuals/hoe-interieurfilter-vervangen-bij-een-audi-a4-b5-avant-vervangingshandleiding-11632 geraadpleegd. Deze website heeft handleidingen voor elke auto. Voor mij echter nog steeds geen geluk. Sinds die tijd begreep ik één ding: als je het niet zelf kunt oplossen, begin er dan niet aan! In dit geval raad ik u aan om uw auto naar het servicebedrijf te brengen.
Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]

Kan als een van e banden ec ht spanningsverlies he[…]