Audi TT Club - Forum

Stay tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ReneTT
#85585
Wie heeft er hier ervaring met het chiptuben van zijn TT?

Ik ben me een beetje aan het oriënteren maar moet zeggen dat hoe meer ik informeer hoe meer ik ga twijfelen of het wel verstandig is.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85589
RS Tuning, zonder problemen en geen vervroegd onderhoud e.d. van 79.000 nu op 90.000 km.

Kan ik van anderen helaas niet zeggen dat kostte n bult geld in no time boven op het bedrag van het tunen.
Gebruikersavatar
door jos_br
#85606
JD Engineering heb ik op mijn eigen auto's. Maar kijk inderdaad wel wat verder, laat je goed informeren en kijk zeker wat minder naar de prijs. RS Tuning is ook goed. Er zijn genoeg "cowboys" die "voor weinig" even wat software erin knallen!

Jos
door CKooZ
#90284
Persoonlijk zou ik naar Hartog in Alkmaar gaan. Die tunned alleen wat mogelijk is en altijd binnen de marges. Plus geen standaard chipje maar op maat.

Moet erbij zeggen dat ik ABT doe, maar dat is ivm garantie.
door Maus
#90285
Ik heb ook alleen goede ervaringen met Hartog Tuning.
Al 3 auto’s laten doen daar en zonder problemen en een goed resultaat.
Ik kende RS tuning toen nog niet.
Mijn TT was al door een Belgische tuner gedaan ,anders was ik nu ook naar RS tuning gegaan.
Hoor daar goede dingen over :mrgreen:
door Niels_TFSI
#90290
Onder het motto "oud topic nieuw leven inblazen", iemand ervaring met Van Vught Tuning?

Oorspronkelijk een dieseltuner, maar de afgelopen tijd ook veel TFSI motoren e.d. van hun voorbij zien komen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#90294
VVT kijk daar eens goed naar als je de diesels ervan ziet rijden meeste pluimen roet, dat zie ik na tuning bij een diesel zelf niet graag. Dat gebeurd ook veel met chiptuning die ze er in no time op schrijven. VVT zie je zelf op diverse meetings in het noorden zelf ook aanwezig.

Ik rij n 2.0 TDI met RS Tuning kuurtje, maar die is voor veel TT's toch een verrassing. Leuk koppel waar de TTS en TTRS wel iets mee kunnen, echter de rest niet. De pk's kan een benzine flink meer hebben terwijl de diesel er gewoon voorbij gaat tot op hoge snelheid de benzine een keer voorbij komt.
Gebruikersavatar
door TTke
#91630
ECU-Soft voor mijn 1.8 Roadster met 235pk en 382Nm.
Best wel voelbaar en vlotte rijgang moet ik zeggen, te vergelijken met mijn vorige MKII 2.0Ltr.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]