Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Peultje
#44284
hij is ook binnen gekomen bij mij!! en ik moet zeggen dat het er zeer goed uit ziet!! :D

bedankt!!!
Gebruikersavatar
door dwaalicht
#44288
Hey Emanuel, ik heb 'm ook binnen. Bedankt!!! Ziet er erg mooi uit. Wat heb jij trouwens bij Drivetrain loss ingevuld in Dynolicious? Groeten, Marc
door emanuel
#44289
allewijn schreef:JAWEL!!!!
:blob: :blob2: :blob3: :blob4: :blob5:

Mijn prachtige plaatje is al binnen hoor emanuel!
Ziet er prachtig uit, mooie kwaliteit, weegt helemaal niks, en zitten twee mooie gaatjes met schroefdraad in.
Nu snel een passieve Brodit iPhone houder bestellen en dan monteren.
Zijn die twee gaatjes precies op afstand voor Brodit houders Emanuel?
Nogmaals: Mijn dank en bewondering is gróót!
Je hebt (weer) een prachtige product gemaakt en iedereen die in het bezit is/kan komen van een van jouw brackets mag hier vreselijk trots op zijn!
Nog even over de afstandbusjes, hoe lang moeten deze zijn?
Iemand nog een adresje voor de goedkoopste Brodit iPhone houders?
Ik ben blij dat je zo tevreden bent! In de brodit houders zitten geen gaten die moet je dus zelf even inmaken. Ik heb er eerst één geboord en de clip daarmee vastgezet op het plaatje. Richt hem dan goed uit en markeer het tweede gaatje. Op die manier kan het bijna niet fout. Ik heb afstandbusjes van 10mm, iets korter kan ook, deze had ik toevallig nog liggen. Je laat het resultaat nog wel even zien toch ?
Gebruikersavatar
door Marcellos
#44290
ook binnen! thanx!
Gebruikersavatar
door screamer
#44295
Heb hem ook ontvangen vandaag. Emanuel bedankt! Het ziet er echt goed uit, en ga vast en zeker veel plezier van hebben. :D

Guy
Gebruikersavatar
door sweeper
#44297
Hier is hij ook binnen, en ook al een compliment ontvangen van een niet TT rijder over de mooie oplossing & kwaliteit.

Super gedaan. :thumbright:
Gebruikersavatar
door hj
#44299
goedeavond,

ik heb vandaag niks ontvangen, hoop dat hij het goede adres heeft.

gr hj
Gebruikersavatar
door Peultje
#44311
Verd*mme.. Nou was ik vandaag alles in elkaar aan het zetten flikkerd mij iphone op het betonnen gedeelte van onze garage, ook wel vloer genoemd.. Heb ik een ster in het glas...

Maar al met al zit alles in elkaar en been zeer tevreden, ik was eerst aan het twijfelen of het allemaal wel stevig genoeg bleef zitten enzo en dat of ik geen speling zou krijgen zeg maar.. Maar dat valt allemaal reuze mee :D echt een mega goed id van je geweest emanuel!!
door allewijn
#44313
Peultje schreef:Verd*mme.. Nou was ik vandaag alles in elkaar aan het zetten flikkerd mij iphone op het betonnen gedeelte van onze garage, ook wel vloer genoemd.. Heb ik een ster in het glas...
NEE!! Dat meen je niet!
Wat vervelend voor je. Ben je ervoor verzekerd toevallig? Hoop dat het goedkomt
Welke houder heb jij voor de iPhone gebruikt?
door emanuel
#44321
Peultje schreef:Verd*mme.. Nou was ik vandaag alles in elkaar aan het zetten flikkerd mij iphone op het betonnen gedeelte van onze garage, ook wel vloer genoemd.. Heb ik een ster in het glas...

Maar al met al zit alles in elkaar en been zeer tevreden, ik was eerst aan het twijfelen of het allemaal wel stevig genoeg bleef zitten enzo en dat of ik geen speling zou krijgen zeg maar.. Maar dat valt allemaal reuze mee :D echt een mega goed id van je geweest emanuel!!
Man das even dik balen, heb je eindelijk een mooie houder, is je telefoon stuk. Ik hoop dat je snel weer een andere hebt!
Gebruikersavatar
door Liesbeth
#44323
Gaat dat luchtroostertje er echt zo makkelijk uit? Mijn middelste ziet er niet zo fraai meer uit. Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar ook iets probreren te maken :? Ik heb het nog niet echt geprobeerd was bang dat het er niet fraaier op werd. Ik wil het eigenlijk zelf graag oplossen. Het is mijn eer te na om het de garage te vragen
Gebruikersavatar
door sweeper
#44327
Liesbeth schreef:Gaat dat luchtroostertje er echt zo makkelijk uit? Mijn middelste ziet er niet zo fraai meer uit. Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar ook iets probreren te maken :? Ik heb het nog niet echt geprobeerd was bang dat het er niet fraaier op werd. Ik wil het eigenlijk zelf graag oplossen. Het is mijn eer te na om het de garage te vragen
Gewoon de nagels/vingers ertussen zetten, en wrikken/trekken. De roosters zitten alleen maar stevig geklemd.
#44333
emanuel schreef:Omdat ik mijn IPhone wel eens wilde gebruiken met het programma Dynolicious moest ik een solide steun maken zodat deze goed vast aan de auto zit. Een wiebelende telefoon levert nl zeer onbetrouwbare metingen op.
Ik had geen zin om te gaan boren/schroeven in mijn dashbord of kniesteunen dus moest ik iets anders verzinnen. Nu had ik al eens sierplaatjes gezien voor tussen de luchtroosters en dat bracht me op dit iedee:

Je kan hier dus net zo makkelijk een andere telefoon, PDA of navigatie op monteren.

Er blijkt volop interesse te zijn in deze plaatjes. Ze zijn op dit moment in de maak, ik heb er nog een paar extra beschikbaar! Voor € 10,- incl verzendkosten heb je een mooie basis voor een passende houder voor van alles.



Hoi Emanuel,
Ik zie nu pas dit forum zat in het buitenland. Heb even een vraagje erover. Heb je er toevallig nog ééntje liggen?
Of ben ik dik te laat.. Zeer mooi systeem, kan er zelf een brodit houder op doen en klaar, zonder gaatjes boren. Erg goed bedacht.
Hoor het graag,

Gr,Ellen
door emanuel
#44340
Beste Ellen,

Ik heb er nog een paar. Voeg je naam aub even toe aan de lijst. Info voor de betaling staat meen ik op pagina 7.

Gr. Emanuel
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]