Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hazimoto
#49019
ptie schreef:Maar waarom zou je een S-line badge willen zetten op een auto die niet S-line uitgevoerd is?
Hoe weet je uberhaubt of je TT S-Line is uitgevoerd ;-)?
door 924turbo2
#49022
Vorle schreef:
ptie schreef:Maar waarom zou je een S-line badge willen zetten op een auto die niet S-line uitgevoerd is?
Daar ben ik ook benieuwd naar...
ach, als er S-line op je stuur staat, waarom zou je het dan niet in je grill kunnen zetten als je dat mooi vindt....

Maargoed ik heb nog steeds geen odnerdeelnummer, wie helpt mij ?

Je hebt volgens mij twee soorten, bij de ene zit een zwart randje omheen.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 924turbo2 op di mar 02, 2010 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door denders
#49043
Ik ga eens navragen wat de rand omlijstte (-woord verzonnen?) kost die hoort in m'n V6 grille :wink: .
Gebruikersavatar
door Vorle
#49049
Randy schreef:
ptie schreef:Maar waarom zou je een S-line badge willen zetten op een auto die niet S-line uitgevoerd is?
Ik vind het persoonlijk wel mooi staan en waarom zou je dan rs4 wielen op je TT zetten als het geen rs4 is :lol:
Nou ja zeg. Omdat je de intentie hebt om je voor te doen als een S-Line als je er ook een plaatje van in je grill hebt, terwijl je auto misschien helemaal niks met S-Line te maken heeft. Iemand met RS4 velgen heeft dat niet omdat iedereen toch wel kan zien dat het geen RS4 is. Zulk soort velgen neem je alleen om je auto een sportievere uitstraling te geven. Net zoals dat er veel 3-series rondrijden met een M logo achterop. Sorry maar dat is gewoon fout, in mijn ogen dan.
Ik vind wel dat iedereen gewoon moet doen met zijn auto wat ie graag wil en heb daar ook wel respect voor (in enkele gevallen dan weer niet).
Dan kom je weer dicht bij de discussie "over smaak valt niet te twisten" en daar wil ik het dan ook graag bij laten zo :)
door Randy
#49050
Vorle schreef:
Randy schreef:
ptie schreef:Maar waarom zou je een S-line badge willen zetten op een auto die niet S-line uitgevoerd is?
Ik vind het persoonlijk wel mooi staan en waarom zou je dan rs4 wielen op je TT zetten als het geen rs4 is :lol:
Nou ja zeg. Omdat je de intentie hebt om je voor te doen als een S-Line als je er ook een plaatje van in je grill hebt, terwijl je auto misschien helemaal niks met S-Line te maken heeft. Iemand met RS4 velgen heeft dat niet omdat iedereen toch wel kan zien dat het geen RS4 is. Zulk soort velgen neem je alleen om je auto een sportievere uitstraling te geven. Net zoals dat er veel 3-series rondrijden met een M logo achterop. Sorry maar dat is gewoon fout, in mijn ogen dan.
Ik vind wel dat iedereen gewoon moet doen met zijn auto wat ie graag wil en heb daar ook wel respect voor (in enkele gevallen dan weer niet).
Dan kom je weer dicht bij de discussie "over smaak valt niet te twisten" en daar wil ik het dan ook graag bij laten zo :)
Dat vind ik ook iedereen moet doen wat hij wilt en ik kraak helemaal niemand af integendeel juist!!
door 924turbo2
#49055
Bijna 20 berichten verder en ik heb nog geen antwoord op m'n vraeng. Lijkt wel een kippenhok hier :-)

Iedereen moet doen wat hij wil doen met zijn TT, en andere moeten daar niet over zeuren. Dus laten we het on-topic houden en niet mekkeren of je het wel of niet mooi vindt of wel of niet vindt dat het hoort (op een niet s-line).
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#49266
924turbo2 schreef:Bijna 20 berichten verder en ik heb nog geen antwoord op m'n vraeng. Lijkt wel een kippenhok hier :-)

Iedereen moet doen wat hij wil doen met zijn TT, en andere moeten daar niet over zeuren. Dus laten we het on-topic houden en niet mekkeren of je het wel of niet mooi vindt of wel of niet vindt dat het hoort (op een niet s-line).
er zijn al diverse links langs gekomen waar je ze kon bestellen. dat waren ook originele audi s-line badges dus er is keuze genoeg.

en als je het zeker weten wil ga je toch even langs de dealer.

grTTz. dennis

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]