Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
door allewijn
#8914
De rechter-achter-speaker in mijn TT is volgens mij niet helemaal 100% meer...
Hij wil de wat stevigere bassen niet meer verdragen, misschien ouderdom, misschien opgeblazen door vorige eigenaar ofzo.
Nu had ik mij voorgenomen NIETS aan de audio in de TT te doen, maarja nu moet ik wel haha! :D
Mijn vorige peugeot 206 lag vol met mooie spullen die ik nog allemaal heb liggen.
Nu wil ik eerst een weten wat voor speakers er standaard in de TT zitten.
Ik heb GEEN bose versie!
Dus:
- Welke diameter hebben vóór- en achterspeakers?
- Welke kwaliteit zijn de standaard speakers?
- Hoe kom ik bij de speakers? Moeten er panelen los? Moeilijk? Makkelijk?

Groetjes,

Tim
door allewijn
#8938
rudmerw schreef:Bitte schauen Sie mal an

http://www.roadstter.de/index2.htm

daar staan nog veul meer handige tips met name bild 8 werkt afschrikwekkend en bild 11 auch
Ik zie geen bild 8 en 11?
door rudmerw
#8941
ach so even op Technik klikken en dan einbau bose (nachtrachlicher einbau), dan zie je precies hoe alles los moet
door allewijn
#8960
Ahh kijk! Dankje, mooie site! En eindelijk eens een howto met foto's van hoe het allemaal bij een TT moet! Super.
Alleen dit gaat over een Cabrio en ik heb een Coupé!
Nou is veel natuurlijk dan hetzelfde, maar juist wat ik wil weten niet, en dat betreft de twee achterste panelen van de Coupé.
Dus de panelen van de achterspeakers. Hoe gaan deze eraf? Hoe kom ik dus bij de speakers? En wat voor speakers (diameter etc) gaan erin?

Iemand :?:
door allewijn
#10721
De gehele audio installatie omschreven voor zowel de Coupé als de Roadster en non-Bose en Bose:

Audio

Er blijkt dus in mijn non-bose coupé, op de linkerachterspeaker een klein versterkertje te zitten ide zorgt voor de versterking van de beide achterspeakers. De Concert I doet enkel de versterking voor de voorspeakers. Op de Concert I zit dus zowel line out voor de vóór, als voor de achterzijde.

Ik zou dus een twee kanaals versterker in de kofferbak kunnen bouwen. De front line out hierop aansluiten en dan vanaf de versterker goede luidspeaker kabels aan de 16,5cm voorspeakers aansluiten (natuurlijk niet de originele 16,5cm speakers, maar nieuw te kopen Focals oid).
Maar is die line-out nou fading of non fading? Dus kan ik het volume nog met de volumeknop regelen of niet.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]