Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door wwtt
#12894
Komt het volgende ook bekend voor?
1. Zeer slechte radio-ontvangst. Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem, maar op een Duitse site las ik hier ook al nodige over. Het blijkt bij meer TT's voor te komen. Het probleem zit 'm waarschijnlijk in de antenneversterker. Deze blijkt moeilijk te vinden, maar zit achter de bekleding in de achterklep, volgens mij links. Wie weet hier wat meer over?
2. Het volume springt spontaan op stand "loeihard"!! Je schrikt je natuurlijk kapot. Ook dit blijkt bij meerdere TT's voor te komen. Wie kan hier wat over zeggen...
Gebruikersavatar
door Alexander
#12895
Over punt twee valt te zeggen dat de knop van je radio kapot is.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#12896
Hoi wwtt,

een tijdje geleden heeft Allewijn deze topic geplaatst over het probleem van de volumeknop:


Probleem volumeknop

Wellicht kun je er iets mee.

Groeten,
Joop
Gebruikersavatar
door wwtt
#12897
Volgens mij is er toch wat anders aan de hand dan een storing in de volumeknop. Ik heb er geen originele radio in. Ook een aantal Duitse personen die over die onderwerp op het forum spreken hebben niet een originele radio in de auto...
Zie onderstaande link.

http://www.motor-talk.de/t1491021/f341/s/thread.html
#12900
wwtt schreef:Komt het volgende ook bekend voor?
1. Zeer slechte radio-ontvangst. Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem, maar op een Duitse site las ik hier ook al nodige over. Het blijkt bij meer TT's voor te komen. Het probleem zit 'm waarschijnlijk in de antenneversterker. Deze blijkt moeilijk te vinden, maar zit achter de bekleding in de achterklep, volgens mij links. Wie weet hier wat meer over?
Ik heb hetzelfde probleem maar het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn bij auto's van de VAG groep waarbij de antenne in het raam is verwerkt.
De tip die ik heb gekregen van mensen die het ook hadden(rijden niet in een TT) is het plaatsen van een andere antenne. Ik heb het nog niet gedaan omdat ik toch meestal naar mijn eigen muziek luister
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]