Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#13236
Vindt het gaaf staan! Wat Ronnie al zei, een randje op de spoiler zetten in die kleur.
Ik zou de spiegels niet doen.
Voor de rest goed gelukt man, hele goeie keuze kleur! Beter dan helemaal zwart, dat is net iets teveel contrast van het goeie..
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#13237
:shock: Echt VET Henk.. mijn complimenten.. Ziet er echt gelikt uit. Ik zou de spiegelkappen nog wel doen. en evt. een achterspoiler van een 3.2 zou ook niet lelijk zijn idd..
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13239
Hussla schreef:Hou er rekening mee dat de diffusor zwart is. Een 3.2 spoiler met zwarte rand is dus ook mooi.
gaan we miereneuken? :lol: randje van de aanzetspoiler zeg maar in die kleur dan is alles mooi qua contrast boven... banden zijn zwart dus die diffusor zou ik me niet snel druk om maken al kan die evt. ook in kleur mocht je dan toch bezig zijn... zou de wagen iig niet misstaan
door Arjen
#13240
Geniaal!! Dit ziet er echt heel wijs uit!! Ik zou de spiegels niet doen. Leg je teveel het effect op deze kleur. Nu is het dak in die kleur een heel mooi accent :wink:
Gebruikersavatar
door CneTT
#13244
Dikke TT hoor. Echt mijn complimenten heb je. Ik vind zelf de combi van Kandi Red TT met zwart dak erg stoer.
En wat betreft die spiegels, ik zou ze zelf wel mee laten spuiten maar kijk het zelf eerst even aan. Kan later altijd nog wel.

PS: Ik blijf die antraciet Novulari erg vette velgen vinden. :D. Misschien iets voor mij in de winter :P
Gebruikersavatar
door Alexander
#13248
Nuvolari + pekel = Daag ;).
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#13249
Tnx mannen,

Toch wel een kleine opluchting. Je doet het natuurlijk op de eerste plaats voor je zelf maar voor het zelfde geld ziet het er niet uit met dat grijs en dan is het toch mooi balen.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
door emanuel
#13265
Mooi geworden zeg, precies zolas ik het me had voorgesteld toen ik zelf mijn auto wilde laten wrappen. Helaas is dat mij ook niet gelukt. Hoe is de overgang van het dak naar de rest van de auto opgelost door je spuiter? Zit er een opstaand randje of heeft hij de blake lak uitgespoten?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13267
Emanuel nu jij naar de spuiter... en ik heb nog steeds gezeik om die *** Oracal folie... wat een troep zeg waar ik never voor ga betalen.
Gebruikersavatar
door Alexander
#13272
Woow... 1998 berichten :|.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13287
2000 hoor :D
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#13299
emanuel schreef:Mooi geworden zeg, precies zolas ik het me had voorgesteld toen ik zelf mijn auto wilde laten wrappen. Helaas is dat mij ook niet gelukt. Hoe is de overgang van het dak naar de rest van de auto opgelost door je spuiter? Zit er een opstaand randje of heeft hij de blanke lak uitgespoten?

Hij heeft wel met blanke lak e.e.a. uitgeneveld, voel echter aan de achterzijde onder het raam in het randje (gootje) wat daar zit ietwat een verdikking maar dat is optisch niet te zien.
door allewijn
#13303
Ook ik vind het héél erg mooi!
SuPeR!!!

De spiegels zou ik ook mee laten spuiten, dat hoort er gewoon bij en het geheel lijkt dan meer in harmonie!
De 3.2 spoiler zou ik dan persoonlijk weer niet doen, ik vind die taartschep te groot!
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#13315
Ja hij is idd wel aardig aan de maat die spoiler.. ik zit ook nogsteeds in overweging.. vanaf de achterkant ziet het er wel mooi uit maar vanaf de zijkant is het idd een flinke spoiler..
door allewijn
#13320
Klopt! Vanaf de zijkant vindt ik hem te groot, een beetje wannabe porsche.
Als hij meegespoten is, dan oogt het al ietsje beter. Een rubberen model vindt ik gewoon lelijk.
Persoonlijk zou ik het bij het kleine spoilertje houden...
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]