Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#13189
Het vervolg op het wrap verhaal, zoals de meesten weten was dat niet echt een succes en heb ik uiteindelijk toch voor "gewoon" spuitwerk gekozen. Antraciet grijs, zoals in het bed van mijn velgen maar een tikkletje donkerder voor het contrast met een iets grovere metallic korrel dan de rest van de auto.

Snel even wat foto's genomen, het liep al tegen zonsondergang dus ze zijn wat donker maar kunnen er mee door voor de eerste indruk.
Nu ik zo mijn foto's bekijk tijfel ik wel nog over de spiegels, wilde deze eerst niet laten doen maar heb nu toch mijn bedenkingen. Ik kijk het effe aan maar wellicht dat ik toch de kappen van de spiegels nog laat spuiten. Graag hoor ik dan ook jullie mening over de spiegels, wat vinden jullie ervan, doen of niet?

Hier alvast wat pic's. Nogmaals geen zwart, heb dit nu al een paar keer gezien en wilde toch weer iets wat ik ergens anders nog niet ben tegengekomen. :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Grtzzz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op vr jun 29, 2007 10:00, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Alexander
#13190
HEEEEEEL MOOI!! Ziet er echt super uit! Mijn complimenten, goede investering ;).

Kappen zou ik ook nog laten spuiten, zeker een goed idee.
Gebruikersavatar
door remarc
#13191
Mooi gedaan henk, ik zou de spiegels ook doen
Gebruikersavatar
door PaulusB
#13203
Staat hem goed :P
Gebruikersavatar
door massari
#13205
Staat 'em heeeeeeeeeeeel erg goed!
Mooi resultaat! Uber! 8)
door ruben
#13211
Ik vind het niet zo mooi staan. ik zou zeker ook de spiegels laten doen en tevens de achter-spoiler. en als het aan mij lag zou ik hele auto in die kleur spuiten weet zeker dat ik het dan ook mooi vind.
Gebruikersavatar
door Alexander
#13212
Als je heel de auto in die kleur doet heb je dat effect niet meer. Voor deze combinatie is inderdaad wat lef nodig, respect!
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#13213
Tnx, super dat jullie vinden dat het geslaagd is, bedankt hiervoor.
Er zijn idd ook mensen die het minder vinden maar dat is natuurlijk prima want smaken verschillen.
Tenslotte vind ik ook niet alles mooi wat ik zie, maar het is en blijft natuurlijk altijd een gok met spuitwerk.

Grtzzz Henk
Gebruikersavatar
door Alexander
#13215
Ga je de spiegelkappen nog laten spuiten?
Gebruikersavatar
door Bruce
#13216
Schitterend,

Maar persoonlijk zou ik de spiegels zo laten, vind het wel mooi dat ze een beetje afsteken.
door Patbanbu
#13217
Ziet er goed uit!! Gewaagd en geslaagd :D
Zou zeker nog de spiegels doen!! 8)

En niet de spoiler zoals geopperd. :roll:
door krieltje
#13218
netjes,zo laten
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13223
Hey Henk,

ziet dr mooi uit man! betreft de achterspoiler opmerking, dan zou ik een 3.2 aanzetgedeelte in die kleur eraan zetten maar niet t hele vleugeltje dat is geen gezicht. Spiegels... ik vind t wel wat hebben zo, dat kan idd altijd nog als t kriebelt om iets te veranderen ;)

Geniet van je mooie TT Henk!

Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#13228
Ja das een goed idee, achterspoiler aanzetstuk en dat dan ook in die kleur.
Tja de kappen, sommigen zeggen nee, de meerderheid zegt ja en ik voel er zelf ook wel sterk voor.
Denk dat ze toch voor de bijl gaan :wink:
Gebruikersavatar
door Alexander
#13229
Hou er rekening mee dat de diffusor zwart is. Een 3.2 spoiler met zwarte rand is dus ook mooi.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]