Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Bas
#16402
Bestuur weer iets heel anders... Procesoperator (volcontinu) Shell chemie in Moerdijk.
Korting bij t pompstation is ook wel handig trouwens... :D :D
Gebruikersavatar
door bob
#16403
vraag je beval jullie poegen systeem?? :P

ik wil het ook bij ons gaan lopen op de eemscentrale. :?

die korting en goed loon toe maar. :D :D
Gebruikersavatar
door Bas
#16408
Het bevalt uitstekend! Wij lopen 2 2 2 (2 ochtenden, 2 middagen, 2 nachten en dan 4 dagen vrij en 30% ploegentoeslag)
Je heb ineens veel meer tijd over voor vanalles en lekker lang weekend!
En die korting en dat goede loon zit wel goed :wink: :D
Gebruikersavatar
door bob
#16416
ik dach dat jullie maar 5 dagen achterlekaar werkte :oops:

ik krijg stroom en gas van de baas dus electro tt haha :roll:

of op aardgas :D
ons loon is niet goed cao maar 3.4% dus ff in actie kommen he ploegen geld25% moet 27.8% worden :twisted:

maar ik rij ook tt dus zit het wel oke :twisted: :D :D :D
door ruben
#16518
ik ben chemisch analyst. keur geneesmiddelen.
Gebruikersavatar
door hwvdm
#16584
Dat is dan wel weer toevallig.
Een hoop chemie. Ik heb chemische technologie gestudeerd in enschede, maar ben daarna toch maar gaan vliegen! (in de lucht bedoel ik dan, want dat gaat met de tt natuurlijk ook :o )
Ik werk nu als gezagvoerder voor een bedrijf dat Cityjet heet. Het is een 100% dochter van Air France en wij vliegen dus ook in 't AF netwerk.
Onze vliegtuigen zijn bij uitstek geschikt voor korte landingsbanen en stijle naderingen, zoals bijvoorbeeld London City Airport.

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#16586
Ik ben werkzaam in de mobiliteitssector. Wat ik doe? Ik los mobiliteitsvraagstukken op!

Sinds 01 augustus ben ik werkzaam als Verkoop adviseur bij Van Kooy Ede, officiële dealer voor Mercedes-Benz, Mitsubishi, Chrysler, Jeep en Dodge.

Groetjes :smt006
Adrian
door allewijn
#16612
hwvdm schreef:Dat is dan wel weer toevallig.
Een hoop chemie. Ik heb chemische technologie gestudeerd in enschede, maar ben daarna toch maar gaan vliegen! (in de lucht bedoel ik dan, want dat gaat met de tt natuurlijk ook :o )
Ik werk nu als gezagvoerder voor een bedrijf dat Cityjet heet. Het is een 100% dochter van Air France en wij vliegen dus ook in 't AF netwerk.
Onze vliegtuigen zijn bij uitstek geschikt voor korte landingsbanen en stijle naderingen, zoals bijvoorbeeld London City Airport.

Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload3.postimage.org/120590/cityjet.jpg[/url]

De UlTieMe vrijheid! Heerlijk lijkt me dat ---> Vliegen/Gezagvoerder!
Gebruikersavatar
door bob
#16652
tim dat ben je toch ook in je pakje in je tt :lol: :lol:
Gebruikersavatar
door PeTTer
#16657
Momenteel werkzaam in de OFFSHORE industrie als expatriate voor SHELL in Rusland vlak bij het eiland Sahkalin.
De enkele reistijd hierna toe is ongeveer 62 uur en kan dit helaas niet met mijn TT doen, maar met een dienstrooster van 28 dagen op en 28 dagen af blijft er voldoende tijd over om in de auto rond te rijden wanneer ik thuis ben. :lol:

Peter
Gebruikersavatar
door Sylvia
#16666
Ik werk momenteel als Business Analist bij de ING. Zo vorm ik de schakel tussen de IT-afdeling en de rest van het bedrijf. Het werk bestaat uit het 'vertalen' van de wensen vanuit het bedrijf naar de juiste (IT)oplossingen.
Gezien de verschillende projecten een leuke afwisselende baan. En voldoende centjes voor een TT :D :D
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#16746
Sylvia schreef:Ik werk momenteel als Business Analist bij de ING. Zo vorm ik de schakel tussen de IT-afdeling en de rest van het bedrijf. Het werk bestaat uit het 'vertalen' van de wensen vanuit het bedrijf naar de juiste (IT)oplossingen.
Gezien de verschillende projecten een leuke afwisselende baan. En voldoende centjes voor een TT :D :D
Laat ik dan ook maar even vertellen wat ik doe, en ik doe het even met een "quote" op Sylvia
want ik zit namelijk óók in de IT, en óók bij de ING ! Da's toevallig hé ?
Ik werk als Medewerker End User Services (1e & 2e lijn) bij ING Real Estate in de Haagse Poort.
Zeg maar "De ServiceDesk" voor alle medewerkers van ING Real Estate in heel Europa (en daarbuiten ook)

Vertel jij eens wat meer, Sylvia ..... desnoods via een PM, want ik ben wel benieuwd waar jij precies werkt.
Laatst gewijzigd door MarTTijn© op za sep 22, 2007 0:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#16748
Ik werk toevallig bij SNS IT ook een bank dus, en heb me eigen webhostingbedrijf.
Gebruikersavatar
door bob
#16894
dus de ene krijgt goed koop zijn benzine :D
de ander kan goedkoop lenen :o of verzekeren :lol:

we verdienen dus prima :P
:oops: :lol: :D :D :D
Gebruikersavatar
door Sylvia
#16934
@MarTTijn: Dat is wel heel sterk, ik werk in hetzelfde gebouw... de Haagse Poort
Ik zit bij BPI/Verander Management en dan daarbinnen de afdeling Schade en Inkomen.

Zoek in PeopleFinder op Meewisse en je weet meer ;-)

Wie weet komen we elkaar nog wel tegen!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]