Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#47410
Ik zit ff te denken, was het niet een baX9s lampje, waar de 'X' voor offset-pins zou staan:
Afbeelding
Afbeelding

Ik kan het mis hebben hoor, maar als ik in Google beide opzoek, krijg ik bij ba9s de gewone (recht tegenover elkaar staande) pinnentjes & bij een bax9s krijg ik veelal de offset variant.
Denk, zal het ff mededelen :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door screamer
#47457
Ja je hebt helemaal gelijk Joop! Goed dat er nog iemand oplet.. ;) :)

Maar ook de BA9S krijg je wel passend.

Guy
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#47458
Klopt, ff met een vijltje er langs en het past :)
Die offset-pins lampjes zijn overigens wel iets lastiger om te krijgen, dus de standaard is zeker een goed alternatief!
door Jerry
#47799
Mijn (nieuw) type Superlux Led lampje is binnen 1 jaar alweer defect, nu ben ik op Ebay aan het rond kijken naar een alternatief, heeft iemand ervaring met dit type Led's...

Ze zijn er met 5, 9 en 13 led's uitvoering...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Link:
http://cgi.ebay.nl/LED-Positionsstandli ... 45f0601451
door ptie
#48835
Eén van mijn LEDjes van Ultraleds.co.uk is kapot, nu alweer een X aantal weken.

Via Guy heb ik te horen gekregen dat de kapotte LED terug naar Engeland kan, waarna ik een nieuwe terug zou moeten krijgen. Ik ga dit zeker doen, maar ik ben bang dat dit nergens op uit gaat lopen, gezien de (non-)communicatie die Guy en ik met die gasten hebben gehad.

Kan ik soortgelijke LEDs ook tegen een redelijke (meer)prijs in NL bestellen?
Gebruikersavatar
door KR
#48850
Ik heb mijn ledjes via Stivoman
Prima kwaliteit alleen moest er wel even een vijltje langs.
Gebruikersavatar
door screamer
#48876
Dus ieder met een defecte LED kan hem opsturen naar Ultraleds, onder mijn naam anders begrijpen ze het niet. We hebben nu ineens nog maar 3 maanden garantie, omdat we korting gehad hebben. :? Erg vreemde reactie. Gezien er toch wel een aantal (3?) LED's defect zijn zou dit erg jammer zijn.


Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#48881
Bij mij is er inmiddels ook een stads-ledje kapot gegaan, maar die heb ik al in de kliko gedonderd :lol:
Had bij m'n bestelling van de xenonlampen ook een setje leds gekregen, maar daar draaide ik bij het monteren meteen van één de kop af :roll:
Nu heb ik er gewoon standaard inzitten weer, moest toch iets hebben voor de keuring :)
Gebruikersavatar
door michael84
#48882
De LED stadslichten en nummerplaat verlichting staan erg mooi.
Ben er erg blij mee. Hoop dat ze het lang blijven doen.
Volgens de algemene voorwaarden zit er inderdaad maar 3 maanden garantie op.
Is wel erg kort voor een led lamp die zouden toch veel langer mee moeten gaan.

Groeten,

Michael
door Jerry
#48888
screamer schreef:Dus ieder met een defecte LED kan hem opsturen naar Ultraleds, onder mijn naam anders begrijpen ze het niet. We hebben nu ineens nog maar 3 maanden garantie, omdat we korting gehad hebben. :? Erg vreemde reactie. Gezien er toch wel een aantal (3?) LED's defect zijn zou dit erg jammer zijn.


Groeten,

Guy
Guy,

Wat moeten we precies vermelden wanneer we de led's opsturen onder garantie....
- naam ( Guy ...... NAW gegevens)
- factuur kopie ?
- enz...

Gr, Jerry
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#48889
Bij mij het zelfde euvel met de stadslichten. 1 van de ledjes is vrij snel kapot gegaan. Heb ze dan wel niet via de groupbuy gekocht maar wel bij UltraLeds.

Ben ook van plan om de leds ergens anders vandaan te halen dus als iemand een adres voor kwaliteit-leds heeft hou ik mij aanbevolen.

Groeten,
Ramon
door ptie
#48890
Jerry schreef:Guy,

Wat moeten we precies vermelden wanneer we de led's opsturen onder garantie....
- naam ( Guy ...... NAW gegevens)
- factuur kopie ?
- enz...

Gr, Jerry
Ik heb al een brief klaar, wilde hem vanmiddag op de post doen, maar goed. Ik heb daar alleen de naam van Guy vermeld, en mijn eigen adres natuurlijk. Een kopie van de factuur heb ik niet, en daar wil ik Guy niet teveel mee vervelen :)

Als jullie het handig lijkt, dan kunnen we de kapotte LEDs ook in één keer richting Engeland sturen. Dit wil ik dan wel oppakken. In dat geval moeten alle kapotte LED's mijn kant op, alvorens ik ze naar Engeland kan sturen :)
door Jerry
#48891
ptie schreef:
Jerry schreef:Guy,

Wat moeten we precies vermelden wanneer we de led's opsturen onder garantie....
- naam ( Guy ...... NAW gegevens)
- factuur kopie ?
- enz...

Gr, Jerry
Ik heb al een brief klaar, wilde hem vanmiddag op de post doen, maar goed. Ik heb daar alleen de naam van Guy vermeld, en mijn eigen adres natuurlijk. Een kopie van de factuur heb ik niet, en daar wil ik Guy niet teveel mee vervelen :)

Als jullie het handig lijkt, dan kunnen we de kapotte LEDs ook in één keer richting Engeland sturen. Dit wil ik dan wel oppakken. In dat geval moeten alle kapotte LED's mijn kant op, alvorens ik ze naar Engeland kan sturen :)
Wil mij je adres via PB doorgeven dan stuur ik het lampje naar je toe incl. retour envelop zodat je het nieuwe lampje naar met terug kan sturen...

Alvast bedankt,

Groet, Jerry
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#48896
Ben nog steeds very happy met mijn Auto Style stadslichten led's. Ze zitten er nu al een paar jaar in en ik heb altijd mijn verlichting aan dus ze maken uren genoeg.

Passen perfect bij m'n 8000K xenon's. Foto geeft wel een beetje te blauwig beeld maar als je ze van voren bekijkt hebben ze exact dezelfde blauw/witte kleur als de xenon's. Kost maar een paar euro, je krijgt ze bij bijna iedere automaterialenzaak en de levensduur is ook nog eens lang. Je moet idd even een van de nokjes even een beetje vijlen zodat het past maar dat 10 sec werk per lampje.

Misschien iets om te overwegen...

Even op de foto klikken voor de grote versie, is de tekst ook leesbaar ;)

Afbeelding

Grtzz Henk
Gebruikersavatar
door screamer
#48915
Dat is wel het beste denk ik, alle LED's in 1 keer naar ultraleds. Dat is het voor hun het duidelijkst, en kan het in 1 keer afgehandeld worden. Ik heb er eerlijk gezegd weinig tijd voor om dat (weer) te organiseren, dus als jij dat zou willen op pakken Peter zou dat erg fijn zijn! Zal je een PB sturen met mijn gegevens en het factuur nummer.

Trouwens, wel jammer van de kwaliteit van de LED's. Hoe wel ik er zelf nog geen probelemen mee gehad heb zijn er toch wel wat gevallen van defecte LED's. Hoop dat het netjes afgehandeld wordt.


Groeten,

Guy
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]