Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#19275
Beste,

Heb vandaag bij Audi Parts http://www.coendonkers.nl een bose versterker + subwoofer gekocht, nu ben ik op zoek naar de connector die aan de versterker zit en eventueel een aansluitschema zodat ik weet hoe ik de connector kan ansluiten.

Op de connector staat AMP 827512

Mochten er nog meer mensen een Bose versterker willen , dan liggen deze daar voor 2 a 3 tientjes te koop. Deze versterker kost los bij Audi 418 euries :lol: (Part 8N8 035 223)

Ik hoop dat iemand mij aan het schema kan helpen cq weet hoe ik de connector kan aansluiten.

m.v.g

Stefan :) :)
Gebruikersavatar
door svkaster
#19568
ik heb inmiddels het aansluit schema van de Bose versterker.
Mocht imand intresse hebben dan stuur maar een PB.

Ik heb nu voor een kleine 130 euro en veel werk :!:, de origineele Bose versterker + boxen in mijn Audi TT :D :D

Heb net de bevestigings plaat + connector bij Audi besteld, dus nog effe een paar dagen wachten en dan kan ik gaan knutselen. Heb het systeem al wel droog uitgeprobeerd op de werktafel en het werkt perfect.

m.v.g

Stefan :) :lol:
Gebruikersavatar
door Cees
#19569
Leuk project man, hou je ons op de hoogte met eventueel wat foto's?.............. 8) 8)
Gebruikersavatar
door svkaster
#19949
Ben gestoped met mijn "project" :cry:

Krijg de Boze we laan de gang, maar de versterker werkt niet goed in combinatie met ee ngewone aftermarket radio.
Heb hem er nu uitgehaald en gewoon een Pioneer GM3300T gekocht. Werkte direct.

Dus als iemand nog een Bose versterker wil, dan hoor ik dit graag. :lol:
Voor 50 euro krijg je een werkende Boze versterker met origineel schema, bevestigingsbeugels, voor zowel de Audi TT Roadster als de Coupe. Verder zit er ook de originele connector bij.

Beugel + connector is nieuw bij de dealer gekocht, en de versterker is gekocht bij Coendonkers.
Heb in het totaal 70 euro en enkele ritjes naar dealer en donkers uitgegeven.

Wie maakt mij los?

m.v.g

Strefan
Gebruikersavatar
door slider
#22876
hoi werkt de versterker ook met een orginele concert 2 radio?
Gebruikersavatar
door svkaster
#22893
slider schreef:hoi werkt de versterker ook met een originele concert 2 radio?
De Bose versterker werkt alleen maar met de Concert 1 en 2. Dat is ook mijn probleem Als je een Concert hebt werkt het perfect. met elke andere autoradio, is het geluid bar slecht :!:

Mocht je interesse hebben, dan heb ik nog zo'n versterker in de aanbieding inc Roadster of Coupe bevestigingsbeugel. Verder heb ik er de schema's bij en de originele connector, zodat je zelf een soort "draadboom" kunt maken.
Heeft me veel tijd gekost om alles bij elkaar te krijgen, maar nu is het een fluitje van een cent. dus als ik het voor een prikje aan je kan verkopen dan laat het maar weten.

m.v.g

Stefan
#56724
Dag Stefan,

kun je mij het aansluitschema op de een of andere manier doen toekomen.
Heb zo'n zelfde versterker alleen een andere speakerset van Bose, met 4 woofers en 4 dometweeters en een sub.
laat maar ff weten,

groeten,
Hanzle.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]