Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door tim
#25291
deze zaterdag had ik het volgende voor met mijn golf 4 tdi 110 pk.plots trok de wagen niet meer op en haalde hij nog amper 120 km/u.de wagen schokt niet ofzo of maakt geen rare geluiden maar heeft gewoon geen kracht meer .ik heb eens gehad dat er een darm van de turbo losgekomen was .toen deed de wagen hetzelfde maar rookte hij verschrikkelijk.nu dus niet ,maakt ook geen temperatuur ofzo.toen we na een paar uur terug naar huis reden reed de wagen terug normaal.zondag ook normaal en vandaag heb ik terug hetzelfde voor zou dit een slechtwerkende luchtmassameter kunnen zijn.of gaat deze in een klap stuk zonder heropvlakkeringen.
Gebruikersavatar
door tim
#25298
ik heb de luchtmassameter net eens vervwisselt met die van mijn zus.momenteel rijdt hij normaal.ik ga nu een paar dagen afwachten of ik het terug krijg .ik hoop maar dat het de mazoutpomp niet is.
door emanuel
#25341
De watpomp ??
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#25343
Whahaha.. Da's nou typisch een belgische benaming voor een brandstofpomp :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door tim
#25362
yep een diesel is in mijn ogen een mazoutstoof.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#25367
Maar ja, ik heb makkelijk lullen natuurlijk :) Ik ben dan ook een halve belg.... Nou ja... een grensgeval zullen we maar zeggen :D

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#25502
Tim,

Indien de LMM het niet is:

Bougies kunnen het ook zijn, eentje is de boosdoener bij mij die soms net ff niet ontsteekt bij veel vermogen los te laten dan pingelt 1 cylinder 3% (aldus VAGCOM).
Uit voorzorg alvast ook nieuwe bobines geplaatst (a37,50 p/st) en ik kan alleen maar zeggen t rijdt weer heerlijk en ontsteekt mooier!
Nu nog ff dat klere bougietje dr uit met de andere 3 en 4 nieuwe erin... dan rest de G40 sensor nog als er nog iets bokt in t blok.
Dan is bij mij sinds de 90.000 km eigenlijk vrijwel alles aan olies, riemen, spanners, sensoren etc. vervangen onder de kap en de olie mag dan bijna weer zodra ik 30.000 km sinds die flinke beurt erop heb zitten.
N75 klep als k t goed benoem die gaf iig geen storing en is goed bij mij... dus uitlezen van je TT kan dat ook aangeven of t wel of geen probleem betreft.

Plus degene die mijn S3 custom gechipt heeft, heeft alles goed uitgezocht afgelopen zaterdag maar had de bougies helaas niet meer op voorraad en ik moet morgen dus bougies met 2 graden kouder gaan monteren.. maar bij mij is dus echt alles nagelopen en kwam dit eruit. De auto heeft momenteel 114.000 km gelopen.

Groet Ronnie
door LuckyK3
#28108
@Ronnie,

We hebben het hier over een Volkswagen Golf IV tdi, en geen Audi TT.

@tim,

Inderdaad grote kans dat je LMM defect is.
Gebruikersavatar
door tim
#28109
was inderdaad de luchtmassameter.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]